پیام قدردانی کولیوند از تلاش امدادگران در زلزله خوی: کار مخلصانه شما مایه سربلندی در میدان‌های خطیر سوانح است

دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی از تلاش‌های امدادگران و نجاتگران قدردانی کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی از تلاش‌های امدادگران و نجاتگران قدردانی کرد گفت: کار مخلصانه امدادگران هلال احمر که با دانش روز امداد و نجات آمیخته است همواره مایه سربلندی در میدان‌های خطیر سوانح بوده است.

در پیام رئیس جمعیت هلال احمر آمده است:همکاران عزیز، امدادگران و نجاتگران پرتلاش و گرانقدر، در این روز های سرد که سه زلزله پیاپی در شهرستان خوی، آزمونی سخت‌ را برای جمعیت هلال احمر رقم زد، پاسخگوییِ فوری به نیاز مردم و انجام عملیات جست‌وجو و نجات ظرف مدت 5 ساعت در 72 روستا و 2 شهرک بزرگ و همچنین برپایی اسکان اضطراری در کمتر از ۱۰ ساعت برای غالب هموطنان آسیب دیده و متاثر از زمین لرزه فوق الذکر، نقطه عطفی در عملیات‌های امداد و نجات به حساب می‌آید.
سال‌هاست که زلزله‌؛ مهمترین آزمون جمعیت هلال احمر و امدادگران و نجاتگران؛ بی‌نظیرترین مجاهدان مقابله با این مخاطره طبیعی هستند و در یک هفته اخیر نهایت تلاش و مجاهدت شما عزیزان را شاهد بودم.
کار مخلصانه همکاران گرانقدر جمعیت هلال احمر که با دانش روز امداد و نجات آمیخته است همواره مایه سربلندی در میدان‌های خطیر سوانح شده و از این حیث خداوند متعال را شاکریم که به پشتوانه وجود شما عزیزان با تجربه و جوان، بیشترین خدمات را به زلزله‌زدگان ارائه کرده‌ایم.
مردم غیور و صبور عزیزمان بهترین شاهد برای تلاش شبانه‌روزی و مداوم نیروهای جمعیت هلال‌ احمر در مناطق زلزله‌زده در شهرستان خوی هستند و نگاه محبت‌آمیز این مردم نجیب به شما گرامیان، زیباترین پاداش برای دستان مهربان همکاران فداکار و بی‌توقع جمعیت هلال احمر است.
در این ایام سخت و سرد هم‌پیمان شده‌ایم که راحتی و گرمای زندگی را به هموطنان عزیز در همه مناطق آسیب دیده و متاثر از زلزله شهرستان خوی و روستاهای مد نظر هدیه کنیم و تا آخرین لحظه و تا پایداری شرایط هموطنان آسیب دیده در کنارشان بمانیم.
در این ماموریت بزرگ، خداوند یار و نگهدار شما همکاران جهادی، بی ادعا و پرتلاش جمعیت هلال احمر است. خدا قوت، عزیزان غیور و خستگی ناپذیر.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.