انتقال ۲۳ مصدوم سوانح جوی به مراکز درمانی/ 20 هزار نفر امدادرسانی شدند

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در کشور و بارش برف و باران، از انتقال ۲۳ نفر در دو روز گذشته به مراکز درمانی خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛محمودی با اشاره به تاثیرپذیری 29 استان کشور از آبگرفتگی، کولاک برف و طوفان، از 10 بهمن تا ساعت 18 امروز 12 بهمن، گفت: با تلاش امدادگران هلال احمر در 25 استان کشور، ۱۱۰ شهرستان، 140 منطقه شامل ۱۳۵ محور، 4 شهر، ۱۵ روستا و ۲ منطقه عشایری، امدادرسانی شد.
وی ادامه داد: در این مدت زمان به ۱۹ هزار و ۸۲۰ نفر امدادرسانی شد، ۲۰۴۹ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند، ۲۰ نفر به مناطق امن و ۲۳ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.
محمودی با اشاره به این که ۳۲۲ تیم عملیاتی، شامل ۱۱۹۲ امدادگر، در این امدادرسانی حضور داشتند، افزود: ۸۱۵ دستگاه خودرو از برف رهاسازی شد و آب تجمیع شده در 12 واحد مسکونی، تخلیه شد.
سرپرست سازمان امدادونجات عنوان کرد: ۲۱۱۸ تخته پتو، ۲۶۵ کیلوگرم نایلون، ۹۳۰ بسته غذایی، ۱۰۵۰ بطری آب معدنی، ۶۹۸ قوطی کنسروجات، ۱۵۰۸ قرص نان، ۲۱۷ کیلوگرم خرما و ۱۶۱۹ بسته بیسکوییت و ۱۲۴ کیلوگرم حبوبات در بین افراد متاثر از شرایط جوی نامساعد توزیع شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.