صعود سوادکوهی، آذرپیرا و زارع به نیمه نهایی تورنمنت زاگرب

۳ آزادکار ایران در روز پایانی تورنمنت رنکینگ زاگرب با شکست رقبایشان راهی مرحله نیمه نهایی شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛۳ آزادکار ایران در روز پایانی رقابت های رنکینگ کرواسی با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار نهایی شدند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم علی سوادکوهی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پی لانگ لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل سیف الدین آلکما از فرانسه با نتیجه ۱۱ بر صفر به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. سوادکوهی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان اخسربک گولایف از اسلواکی و ولادمیری گامکرلیدزه از گرجستان می رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل نیشان راندهاوا از کانادا پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر ابراهیم جیفتجی از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرپیرا در این مرحله به مصاف هابیلا آووسایمان هاویلا از چین می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیرحسین زارع در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل میلان کورسوگ از مجارستان به برتری رسید. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر کامیل کوسیولک از لهستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. زارع در این مرحله به مصاف دانیل لیگتی از مجارستان می رود.

روز گذشته چهارشنبه رضا اطری در ۶۱ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید./ ایسنا

//انتهای پیام

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.