تقدیر استاندار از زحمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر در خوی/ بسیج تمام امکانات کشور برای اسکان آسیب‌دیدگان زلزله

استاندار آذربایجان غربی از تلاشگران جمعیت هلال احمر که شبانه‌روز در خدمت مردم هستند، قدردانی کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛نشست خبری استاندار آذربایجان غربی و رئیس جمعیت هلال‌احمر در خوی برگزار و آخرین اقدامات انجام شده برای کمک به زلزله‌زدگان و پایدار شدن شرایط در شهرستان خوی تشریح شد. استاندار آذربایجان غربی در این نشست از تلاشگران جمعیت هلال احمر که شبانه‌روز در خدمت مردم هستند، قدردانی کرد و گفت: با تعاملات خوب مجموعه‌های امدادی، تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، خدمات حداکثری به زلزله‌زدگان ارائه شده است.
معتمدیان با اشاره به اینکه با وجود آسیب‌ها، از همان ساعات اولیه تمامی‌شریان‌های حیاتی از جمله آب و برق و گاز شهرستان وصل شد، تاکید کرد: مهمترین اقدام، بسیج امکانات برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان بوده است.امکانات در اردوگاه‌ها تجمیع شده است

وی با بیان اینکه امکانات در اردوگاه‌های اسکان اضطراری تجمیع شده و خدمات کامل به مردم داده می‌شود، افزود: تا کنون ۶۰ اردوگاه ایجاد شده و تا ۱۰۰ اردوگاه افزایش خواهد یافت.
استاندار آذربایجان غربی گفت: حدود ۱۲ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی ارزیابی شده اند و تاکنون بیش از ۲۵ هزار دستگاه چادر امدادی هلال‌احمر توزیع شده است. همچنین ٦٠ اپراتور به صورت ٢٤ ساعته آماده دریافت مشکلات مردم زلزله زده هستند.

هلال‌احمر تا پایدار شدن شرایط کنار مردم خوی می‌ماند

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این کنفرانس خبری گفت: برخی شهروندان به‌دلیل اضطراب ناشی از پس‌لرزه‌ها، درخواست چادر اسکان داشته و یا در کمپ‌ها اسکان یافته‌اند. هم اکنون ۶۰ اردوگاه در خوی ایجاد شده و بیش از ۹۸ هزار نفر اسکان داده شده‌اند.
کولیوند خاطرنشان کرد: تا پایدار شدن شرایط در خدمت مردم هستیم و هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد. در حال حاضر تقریباً آنچه که مردم نیاز داشته‌اند، مهیا شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر از صبوری مردم زلزله‌زده قدردانی کرد و ادامه داد: کمک‌های مردمی روسیه در حال ارسال به ایران است و کشور دیگری درخواست رسمی‌برای کمک به زلزله زدگان ارائه نکرده است./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.