هلال احمر چهارمحال و بختیاری به ۹ هزار و ۶۳۳نفر حادثه‌دیده امدادرسانی کرد

در پی بارش برف و باران

در پی بارش برف و باران از روز ۱۰ تا ۱۳ بهمن‌ماه امدادگران جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری به۹ هزار و۶۳۳ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند

به گزارش شهروند آنلاین؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش برف و باران از روز ۱۰ تا ۱۳ بهمن‌ماه امدادگران جمعیت هلال احمر استان به۹ هزار و۶۳۳ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

مسعود مثنوی افزود: از تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه با آغاز بارش برف تاکنون ۳۳ حادثه توسط امدادگران جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد که در این حوادث ۱۸ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۵۸ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

به گفته وی، در این مدت ۹۶ تیم امداد و نجات و عملیاتی با حضور ۴۱۵ نفر نیروی امدادگر و نیروهای عملیاتی فعالیت داشتند.

وی اظهار داشت: ماموریت‌های انجام شده توسط امدادگران این جمعیت با استفاده از ۶۳ دستگاه آمبولانس انجام شد و در این مدت بیش از سه هزار دستگاه خودرو گرفتار در برف رهاسازی و حادثه‌دیدگان این خودروها امدادرسانی انجام شد.

وی از توزیع اقلام مورد نیاز برای اسکان اضطراری از جمله بسته غذایی ۲۴ ساعته و ۷۲ ساعته، پتو، نان خشک و آب معدنی و بیسکویت، خرما به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان خبر داد و گفت: بیشترین حوادث و امدادرسانی‌های انجام شده در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و جاده بروجن به لردگان انجام شده است.

چهارمحال و بختیاری سه هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است و بخشی از راه‌های ارتباطی این استان از جمله مسیر لردگان به بروجن از مسیرهای ترانزیتی است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.