تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در دولت تصویب شده/ منتظر نظر مجلس هستیم

معاون گردشگری کشور:

تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد

به گزارش شهروند آنلاین؛ معاون گردشگری کشور گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، به دولت ارائه و تصویب شد.
 علی اصغر شالبافیان، در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و رونق گردشگری در کشور گفت: به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، برای رونق گردشگری در قالب اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر پیشنهاد تعطیلی پنجشنبه‌ها، به دولت ارائه و تصویب شد و در قالب لایحه به مجلس ارسال شده و در حال حاضر منتظر تصمیم مجلس در این خصوص هستیم.

وی تاکید کرد: بخش عمده اقتصاد گردشگری کشور مبتنی بر رونق گردشگری داخلی است، تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند به رونق سفرهای کوتاه مدت ختم شود و موجب رونق مقاصد اقتصادی مبانی اصلی گردشگر فِرست شود. به فرض مثال شهرهای بزرگ ما که ساکنان بسیار دارند همچون شهرکرد که دارای شهرستان‌ها و اماکن گردشگری زیادی در اطراف است می‌تواند با سفرهای کوتاه مدت به رونق اقتصادی، رشد گردشگری به ویژه در حوزه بوم‌گردی ختم شود.

شالبافیان در مورد اقدامات مقابله با ایران هراسی که ضربه سنگینی به گردشگری وارد می‌کند، گفت: دو ظرفیت برای این مسئله در نظر گرفته‌ایم نخست، هزینه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران به زبان‌های مختلف خارجی که باید در قالب تولید و نشر محتوا توزیع شود و همچنین ردیف اعتبارات مشخص به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان برای مقابله با ایران هراسی که با عناوین معرفی و تبلیغات گردشگری پیش‌بینی شده است./مهر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.