پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز مددکار اجتماعی

دکتر پیرحسین کولیوند در پیامی، ولادت با سعادت امام علی(ع)، روز پدر و روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی، ولادت با سعادت امام علی(ع)، روز پدر و روز مددکار اجتماعی را تبریک گفت. در  پیام دکتر پیرحسین کولیوند آمده است:

سیزدهم رجب زادروز فرخنده مولای متقیان امیرمومنان امام علی(علیه السلام) را به همه حق جویان عالم و پویندگان راه حقیقت و همه یکتاپرستان و آزادگان و عدالت طلبان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
تبریک ویژه تر خود را به محبین و موالیان و شیعیان آن امام همام تقدیم می دارم که سیره عملی حضرت را همواره نصب العین و الگوی سبک زندگی فردی و اجتماعی خویش قرار داده اند.
این مناسبت مسعود و سراسر نور و سرور برای خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر که اهداف الهی- انسانی خویش را با تاسی از مسلک و مرام و وصایای پدر معنوی شان، امام علی (ع)، برگزیده و در مسیر خدمت بی منت به انسانها گام برداشته و برای تسکین آلام بشری از هرگونه تلاشی فروگذار نیستند همچون فعالیت شبانه‌روزی و بی‌منتی که در زلزله خوی انجام می‌دهند، شادی و شعف مضاعفی به همراه دارد.
این روز مبارک در گاهنامه رسمی‌کشورمان به عنوان روز مددکار اجتماعی نیز نامگذاری شده است و وجه تسمیه آن اهتمام ویژه امیرالمومنین(ع) در سرتاسر حیات طیبه شان نسبت به دستگیری از محرومان و نیازمندان و مددخواهان با حفظ کرامت انسانی آنهاست.
مددکاران جمعیت هلال احمر کشور عزیزمان نیز با اقتدا به آن حضرت، با جان و مال و سرمایه دانش و مهارت و اعتقاد عمیق قلبی و روحی، در رسیدگی به مسائل و مشکلات مددجویان، بالاخص نیازمندان دارو و درمان، همت می‌گمارند.
اینجانب در پایان کلام  ضمن تبریک مجدد سالروز ولادت امام علی (ع) به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر، روز مددکار اجتماعی را گرامی داشته و خدمات ارزنده این عزیزان را در جهت نیل به سلامت و عدالت اجتماعی و رفع گرفتاری از جمیع دردمندان ارج می‌نهم./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.