همدردی رضا صادقی با زلزله‌زدگان خوی در «شانس آخر»

رضا صادقی قطعه موسیقی «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ قطعه «شانس آخر» را برای قدردانی از همراهی مردم با فراخوان «لبخند ۳»؛ کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی منتشر کرد.

این قطعه موسیقی با ترانه‌ای از محمد مبارکی، آهنگسازی مهدی منافی، نوازندگی گیتار فرید سناور، تنظیم، میکس و مسترینگ مجید ملوندی و ادیت محمد نامی منتشر شده است.

محمد آینه‌چی مدیر تولید و تبلیغات و معین بِلزا کارگردان این قطعه موسیقی هستند.

صادقی پیش از این در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از فراخوان «رنگ لبخند ٣» برای همراهی و کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی خبر داده بود.

او همچنین اعلام کرد که ۲۵ بهمن کنسرتی را در تهران برای کمک به مردم زلزله‌زده شهر خوی برگزار می‌کند و تمام درآمد کنسرت برای تهیه ملزومات مردم این شهر هزینه خواهد شد.

صادقی سال‌های گذشته نیز فراخوان‌هایی را با عنوان «لبخند یک» و «لبخند ۲» در پی بلایای طبیعی در استان‌های خوزستان، شیراز، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جاسک برای همدردی با مردم این مناطق منتشر کرده بود.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه، هشتم بهمن شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق اولین گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و به ویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

زلزله هشتم بهمن شهر خوی، بیش از هزار مصدوم و سه نفر فوتی داشته است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.