من پیشگو نیستم

رضا عنایتی در گفت‌و‌گو با «شهروند»: به بقا در لیگ امیدواریم

سرمربی نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ برتر فوتبال ماندگار شود و سهمیه این تیم را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، نفت مسجدسلیمان برخلاف فصول گذشته، امسال کار بسیار سخت‌تری برای بقا در لیگ برتر فوتبال دارد. تیمی که پارسال هم در هفته‌های پایانی ماندگار شد، با گذشت 17 هفته از لیگ برتر فقط 11 امتیاز اندوخته و در قعر جدول رقابت‌ها قرار گرفته است. نفتی‌ها اما بعد از کنار گذاشتن رضا مهاجری و سپس ابراهیم اَشکش، آخرین امیدهای خود را با رضا عنایتی، بهترین گلزن تاریخ لیگ، زنده نگه داشته‌اند.

عنایتی چند روزی است هدایت نفت را برعهده گرفته و امیدوار است عملیات غیرممکن بقا را محقق کند، هرچند که خودش نگرانی ویژه‌ای از این شرایط دارد. با عنایتی درباره وضعیت نفت مسجدسلیمان همکلام شدیم که مشروح صحبت‌هایش را در ادامه می‌خوانید:

در دو بازی روی نیمکت نفت نشستید و دو امتیاز گرفتید. اوضاع چطور است؟

شرایط‌مان بد نیست. من در این مدت کوتاهی که آمده‌ام فقط دو، سه تاکتیک کار کرده‌ام و بیشتر وقتم را روی مسائل روحی و روانی گذاشته‌ام. فکر می‌کنم در دو بازی گذشته مقابل هوادار و پیکان بد کار نکردیم و شکست نخوردیم. البته نبردن برای تیمی مثل نفت سم است و باید شرایط بهتری را در آینده رقم بزنیم.

با وضعیت موجود، چقدر امیدوار به بقای تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ هستید؟

کارمان بسیار سخت است. این تیم در نیم‌فصل اول خیلی بد نتیجه گرفته، اما باید هرچه در توان داریم، بگذاریم. وقتی همه جوانب را بسنجید، می‌بینید که ما باید سقوط‌کننده باشیم! من پیشگو نیستم که بگویم چه آینده‌ای در انتظار نفت مسجدسلیمان است، اما هرچه در توان داریم می‌گذاریم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

دو بازی آینده شما مقابل استقلال و ‌پرسپولیس است. فکر نمی‌کنید شرایط برایتان بدتر شود؟

من چنین حسی ندارم. در فوتبال شما نمی‌توانید به اسم حریفان نگاه کنید. ما کاری را که بلدیم، انجام می‌دهیم اما گاهی اوقات واقعا مربی نمی‌تواند کاری کند. بازیکنان ما باید ذهن‌شان را تقویت کنند و از نظر روحی بالا بیایند. ما نفرات خوبی از نظر فنی داریم، اما در فوتبال و به‌خصوص برای تیم‌های پایین جدول شرایط آن‌طور که تصور می‌کنید، نیست. ما باید این باور را در ذهن بازیکنان تقویت کنیم که آنها می‌توانند هر کار بزرگی را انجام بدهند. البته روی کاغذ و با توجه به هزینه‌های انجام‌شده، حریف قدرت استقلال و پرسپولیس نمی‌شویم، اما الان دیگر وقت خودنمایی است و امیدوارم در بازی‌های آینده بچه‌ها بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند و نتایج مطلوبی بگیریم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.