وجه تمایز حجاب از نگاه معاون حقوقی رئیس‌جمهوری

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری حجاب را نماد جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: نمی‌توانیم نسبت به موضوع حجاب بی‌توجه باشیم؛ اکثریت مردم به حجاب حساسیت داشته و به حجاب پایبند هستند و باید میان مروجان و مبلغان بی‌حجابی و کسانی که از این موضوع غفلت می‌کنند، تمایز قائل شد.

به گزارش شهروند آنلاین، «محمد دهقان» در چهاردهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری، در پاسخ به دغدغه یکی از شهروندان درباره تلاش‌ها در زمینه سامان‌دهی به موضوع حجاب، گفت: درباره حجاب و عفاف قانون داریم ولی طرحی‌ هم در مجلس در حال بررسی است که در این زمینه می‌تواند پاسخگو باشد و میان کسانی که به عمد و سازمان‌یافته ترویج و تبلیغ بی‌حجابی می‌کنند با کسانی که در اثر غفلت به حجاب توجه نمی‌کنند، تمایز داشته باشد.

او تاکید کرد: مروجان بی‌حجابی باید مشخص شوند و جدا از کارهای فرهنگی باید این موضوع نظام‌مند شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری حجاب را نماد جمهوری اسلامی دانست و تأکید کرد: نمی‌توانیم نسبت به موضوع حجاب بی‌توجه باشیم. اکثریت مردم به حجاب حساسیت داشته و به حجاب پایبند هستند و درصد غالب و قاطع آنها حجاب را رعایت می‌کنند و به آن پایبند هستند.

دهقان تصریح کرد: کسانی که هنجارهای فرهنگی با زیر پا می‌گذارند و با برنامه بی‌حجابی را ترویج می‌کنند باید هزینه آن را بدهند اما با کسانی که غفلت می‌کنند و برنامه‌ریزی در این زمینه ندارند باید با ظرافت و دقت برخورد شود که رئیس‌جمهوری هم بر آن تأکید دارد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.