بازگشت آقای خاص به کشتی!

محمد بنا در پایتخت پشتوانه‌سازی می‌کند

«بنا» که پیش از این گفته بود خسته است و فقط به استراحت فکر می‌کند، ‌حالا مدتی است با هیات کشتی تهران همکاری خود را شروع کرده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، بعد از رقابت‌های جهانی 2022 کشتی که با ناکامی ملی‌پوشان فرنگی ایران همراه بود و شکست عجیبی در کارنامه محمد بنا ثبت شد، این مربی پرافتخار از سمتش استعفا کرد و با وجود تلاش‌های مدیران، حاضر نشد به کار برگردد. از این رو با همراهی محمد بنا، رئیس فدراسیون کشتی اقدام به انتخاب حسن رنگرز به عنوان سرمربی تیم ملی فرنگی ایران کرد. با گذشت چند ماه از آن اتفاقات، کسی از محمد بنا خبری نداشت تا اینکه مشخص شد او راضی شده به کشتی پایتخت در هیات تهران کمک کند.

«بنا» که پیش از این گفته بود خسته است و فقط به استراحت فکر می‌کند، ‌حالا مدتی است با هیات کشتی تهران همکاری خود را شروع کرده و در بحث پشتوانه‌سازی برای فرنگی ایران کار را جلو می‌برد.

قاسم علی‌عسگری، رئیس هیات کشتی تهران، درباره راضی کردن بنا به کار در این هیات گفت: «بنا عاشق کشتی است و من از قبل، ارادت خاصی به او داشتم و در این ایام هم از نزدیک شاهد زحمات و عشقش به کشتی بودم. بلافاصله بعد از انتخابات، با او صحبت کردم و بعد از جلسه‌ای چهارساعته، در نهایت او راضی به همکاری شد.»

او درباره حوزه فعالیت محمد بنا در هیات کشتی هم بیان کرد: ‌«در تمام حوزه‌های کشتی فرنگی، از نونهالان گرفته تا بزرگسالان، در همه رده‌های سنی درباره اردوها، اعزام‌ها و مسابقات، بنا تصمیم خواهد گرفت. در واقع همه چیز زیر نظر او انجام می‌شود و در این‌باره به‌زودی جلسه‌ای خواهیم داشت تا سرمربی رده‌های سنی مختلف با نظر محمد بنا انتخاب شوند.»

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.