یک نفر علیه مدیرعامل استقلال خط می‌دهد!

ادعای عجیبی که خیلی زود تکذیب شد

برخی کانال‌های مجازی اعلام کردند که هیات‌مدیره باشگاه استقلال موافقت خود را با برکناری علی فتح‌الله‌زاده طی نامه‌ای به وزیر ورزش ارائه کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، باشگاه استقلال این روزها درگیر حواشی عجیب و غریبی است. بعد از جنجال‌های دیدار با مس در کرمان و موضوعاتی که برای ریکاردو ساپینتو پیش آمد، شایعه‌ای عجیب پیرامون مدیریت باشگاه مطرح شد. برخی کانال‌های مجازی اعلام کردند که هیات‌مدیره باشگاه استقلال موافقت خود را با برکناری علی فتح‌الله‌زاده طی نامه‌ای به وزیر ورزش ارائه کرده‌ است. این مساله البته خیلی زود از سوی هیات‌مدیره تکذیب شد و البته آنها موضوع دیگری را عنوان کردند.

پرویز مظلومی، سخنگوی هیات‌مدیره استقلال، در این‌باره گفت: «فتح‌الله‌زاده برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. او باشگاه استقلال را با کوهی از مشکلات تحویل گرفت و در این مدت اقدامات مهمی انجام داده است. ما او را به زور در استقلال نگه داشته‌ایم. آقایان که از استقلال رفته‌اند دست از سر تیم برنمی‌دارند و می‌خواهند کم‌کاری‌های خود را با این شایعات جبران کنند.»

این صحبت‌ها از سوی دو عضو دیگر هیات‌مدیره هم مطرح شد. از کدهای داده‌شده، می‌شد فهمید که منظور اعضای هیات‌مدیره از فردی که به فضای مجازی خط‌دهی می‌‌کند، احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال، است. هرچند که سعادتمند خودش در مصاحبه‌ای چنین موضوعی را تکذیب کرد.

سعادتمند در این‌باره گفت: «من حدود 3 ماه پیش با آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم و به ایشان تبریک گفتم و اعلام کردم که ایشان را دوست دارم و بدون هیچ حکمی به عنوان یک هوادار به صورت افتخاری حاضرم به استقلال کمک کنم. دو، سه هفته پیش که شایعاتی مطرح شد، بار دیگر با آقای فتح‌الله‌زاده تماس گرفتم و عرض کردم که این مسائل شایعه است. الان که می‌شنوم این موضوعات پیش آمده، تعجب می‌کنم. نمی‌دانم این مسائل از کجا آمده، فقط امیدوارم مشکلات استقلال هرچه زودتر با تلاش آقای فتح‌الله‌زاده حل شود.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.