مطالبه سردار رادان؛کاهش ۶۰ درصدی تلفات جاده‌ای

فرمانده کل انتظامی کشور کاهش تلفات جاده‌ای تا ۶۰ درصد، طی سه سال را از مطالبات خود و خدمات‌رسانی به مردم عنوان کرد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار رادان در ارتباط زنده – اینترنتی با شبکه خبر،گفت: تمام دوستانی که در مسیر راه‌ها خدمات می‌دهند، اعم از اورژانس، هلال احمر، دوستان راهداری و پاسگاه پلیس راه، در یک جا تجمیع شوند حتما خدمات بهتر و منسجم‌تری به هموطنان ارائه خواهند داد و توانمندی‌ها را بالا می‌برد و پراکندگی‌ها حس خوبی به مردم نمی‌دهد.

او افزود: از امروز در سازمان خودمان این ابلاغ را داریم که حتما بایستی در کنار همدیگر در جایی مشخص و مکانی مشخص باشیم و به نظر می‌رسد این تجمیع در موضوع سرعت خدمات‌رسانی به مردم بسیار اثرگذار است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: یکی از موضوعات مهم در بحث کاهش تلفات، رسیدن به موقع سرصحنه، به موقع تخلیه کردن مصدومین و مجروحین و رساندن به مراکز درمانی است که اگر همین را بتوانیم تا ۳۰ درصد سرعت را افزایش دهیم احتمالا تا ۴۲ درصد می‌توانیم کاهش تلفات جاده‌ای داشته باشیم که در جای خودش بی‌نظیر است و می‌تواند در کاهش تلفات کمک‌کننده باشد.

سردار رادان ضمن تشکر از حضور فرماندهان استان‌ها در این جمع گفت: این نشان می‌دهد که فرماندهان ما تلاش برای موضوع انضباط اجتماعی و همچنین حفظ جان مردم را در دستور کار خودشان دارند.

افزایش هزینه تخلف، کاهش تلفات و حوادث رانندگی

او تاکید کرد: ما در کنار رعایت احترام، ادب و قانون البته بایستی با آن درصد ضعیفی که متخلفین آن عدد را به خودشان می‌دهند ضمن رعایت ادب قاطعانه دنبال و برخورد کنیم.

سردار رادان گفت: به نظر می‌رسد بیش از ۹۰ درصد مردم و رانندگان عزیز پایبند به قوانین هستند و احترام به قانون برایشان مهم است و کمتر از ۱۰ درصد شاید متخلفین باشند و این بد است که ۱۰ درصد از متخلفین بخواهند اراده خودشان را به ۹۰ درصد از کسانی که به قانون عمل می‌کنند، تحمیل کنند و حتما باید جلوی این کار گرفته شود و هزینه تخلف بایستی بالاتر رود تا به کاهش تلفات و حوادث رانندگی منجر شود.

فرمانده کل انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد که با همکاری ارگان‌های دیگر مانند وزارت راه، راهداری، پلیس راه، و رئیس پلیس راهور، می‌توانیم روز‌های خوبتری را پیش رو داشته باشیم و چه بسا بتوانیم با این اراده محکم و آهنین در طی سه سال بیش از ۵۰ درصد یا شاید ۶۰ درصد کاهش تلفات جاده‌ای را رقم بزنیم و این مطالبات بنده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.