‎یحیی و ساپینتو در انتظار هدیه نکونام!

‎رقابت نزدیک سه تیم برای فتح لیگ بیست و دوم

هفته نوزدهم لیگ برتر از بعدازظهر سه شنبه با انجام چهار دیدار آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، بعد از ظهر امروز با انجام چهار دیدار آغاز خواهد شد و در ادامه، چهار دیدار دیگر روز چهارشنبه برگزارمی‌شود. این در حالی است که رقابت برای صدرنشینی در جدول لیگ برتر بین سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال به اوج خود رسیدهاست و نتایج این هفته از مسابقات، می‌تواند تغییرات چشمگیری را در جدول رده‌بندی رقم بزند.

حساس‌ترین دیدار هفته نوزدهم را در حالی در ورزشگاه فولاد آرنا شهر اهواز شاهد خواهیم بود که پای هیچکدام از دو تیم پرطرفدارپایتخت در این مسابقه حساس، در میان نخواهد بود. تقابل فولاد و سپاهان از حساسیت ویژه‌ای برای سه تیم نخست جدول برخورداراست، چرا که به‌جز تراکتور، فولاد تنها تیمی است که موفق به شکست پرسپولیس در لیگ بیست و دوم شده و حالا شاگردان ساپینتو وگل‌محمدی امیدوارند که فولاد تحت هدایت جواد نکونام، بتواند از سپاهان امتیاز بگیرد.

این در حالی است که در دیگر دیدار حساس روز نخست هفته نوزدهم، استقلال در ورزشگاه آزادی از نفت مسجدسلیمان میزبانی خواهدکرد. دیداری که البته با توجه به نتایج هفته‌های اخیر نفتی‌ها و قعرنشینی آن‌ها در جدول، به نظر نمی‌رسد مسابقه چندان سختی برایاستقلالی‌ها باشد. شاگردان ساپینتو می‌توانند با شکست نفت، سومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرند و امیدوار باشند کهپرسپولیس و سپاهان نیز در برابر رقبا امتیاز از دست دهند تا در این صورت، فاصله سه‌امتیازی خود تا صدر جدول را کمتر کنند.

اما پرسپولیسی‌ها در روز دوم هفته نوزدهم، عصر چهارشنبه، از ساعت 18 در یک دیدار خارج از خانه به مصاف صنعت نفت آبادانخواهند رفت. شاگردان گل‌محمدی که در دو دیدار اخیر خود برابر فولاد و آلومینیوم، پنج امتیاز از دست دادند، حالا با 36 امتیاز وتفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رتبه دوم جدول قرار دارند و با امید به اینکه شاگردان نکونام موفق به توقف سپاهانی‌ها شوند، بایداز پس صنعت نفت در آبادان برآیند تا به صدر جدول رقابت‌ها بازگردند.

برنامه مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه 18 بهمن 1401، آلومینیوم اراکمس رفسنجان 15:00 نساجی مازندرانپیکان 15:00، استقلالنفت مسجدسلیمان15:30، فولاد خوزستانسپاهان اصفهان 18:00

چهارشنبه 19 بهمن 1401، هوادارتراکتور 14:00، ذوب آهنملوان 15:00، گل‌گهر سیرجانمس کرمان 16:00، صنعت نفتآبادانپرسپولیس 18:00

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.