چرا خواب دشمنان تعبیر نشد؟

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: امروز نیرو‌های مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی رزمی و هم‌افزایی قرار دارند و روز به روز بر برادری و ارتقای توان و وحدت ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ملت ایران افزوده می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار سرلشکر باقری در مراسم تجديد میثاق فرماندهان ارشد و کارکنان نیروهای مسلح با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، که در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد، در خصوص توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی از توان بازدارندگی قابل توجهی برخورداریم و بیش از ۹۰ درصد تجهیزات و تسلیحات نیروهای مسلح را بر اساس رهنامه‌ها و نقشه راه بومی کشور در داخل تولید می‌کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان این که کشور ما در گذشته از داشتن کوچکترین تجهیزات محروم بود و در تحریم صددرصدی کامل قرار داشت گفت:اما امروز تسلیحات و تجهیزاتش خواهان و درخواست کننده‌های فراوانی در جهان پیدا کرده است و این افتخاری است که امام بزرگوار برای ملت ایران ایجاد کرد.

سردار سرلشکر باقری با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی نیز گفت: آنها در شرایطی که به خوبی می‌دانند قدرت اعمال هیچ‌گونه تهدیدی را علیه ملت ایران ندارند، و در میان کشورها و ملل محور مقاومت محاصره شده‌اند باز هم به تهدید و لفاظی زبان می‌گشایند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود: به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امامین انقلاب روز به روز بر توان بازدارندگی نیروهای مسلح افزوده می شود.

سردار سرلشکر باقری خاطر نشان کرد: امروز نیروهای مسلح ماموریت ذاتی خود را در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی به کار بسته‌اند و در کنار آن نیز با دولت محترم در خدمت‌رسانی به مردم شریف همکاری می‌کنند و هر جایی نیاز باشد برای خدمت‌رسانی پیشگام هستند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح زلزله اخیر در شهرستان خوی را نمونه بارز خدمت‌رسانی نیروهای مسلح به مردم شریف عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح ضمن انجام مأموریت‌های ذاتی خود، در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی کشور نیز مطابق با مقدورات خود گام برمی دارند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: به عنوان رئیس ستادکل نیروهای مسلح تاکید می‌کنم هرچند بازدارندگی دفاعی کشور ما اجازه بروز تهدیدات را نمی‌دهد، اما نیروهای مسلح ما حتی برای یک درصد احتمالی تهدید نیز، تمام امکاناتش را با هوشیاری کامل در رصد وضعیت قرار می‌دهد و آمادگی نیروهای مسلح امروز به حمدالله از هر زمان دیگری بالاتر است.

سردار سرلشکر باقری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: به کوری چشم دشمنان ، ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است و به برکت خون شهدا ما با قدرت و اقتدار چهل و پنجمین سال حیات طیبه جمهوری اسلامی را آغاز می‌کنیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، اظهارداشت: دشمن از طریق جنگ ترکیبی به دنبال ترویج ناامیدی، ضعف و سستی در کشور است در شرایطی که مردم عزیز ما در همین ماه های اخیر نشان دادند هر زمانی نیاز باشد کنار نظام مستحکم اسلامی ایستاده‌اند و در پیروی از رهبر عزیز گام برمی‌دارند.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه امروز مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا پرچم انقلاب اسلامی را بر دوش گرفتند و با اقتدار و تدبیر این پرچم را پیش می‌برند، ادامه داد: ان شاءالله ایشان این پرچم را به دست مولایمان حضرت بقیه‌الله‌الاعظم عجل الله فرجه‌الشریف تحویل خواهند داد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان عنوان می‌کردند که جمهوری اسلامی چهلمین بهار انقلاب را نخواهد دید، امروز مشاهده می‌کنیم ایران قوی تر از همیشه، با اقتدار و توان مضاعف و با تدبیر، راه نورانی خود را به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی پیش می‌برد و سند ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مسیر را برای جوانان و نسل های بعدی مشخص کرده است.

سردار سرلشکر باقری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و استحکام آن با رأی مردم، برای اولین بار مولفه‌های جمهوریت و اسلامیت به برکت این انقلاب با یکدیگر تجمیع شد و نظامی نمونه در سطح جهان به وجود آمد که ان شاء‌الله به قیام حضرت بقیه‌الله متصل خواهد شد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۴ سال گذار از تحریم‌ها، جنگها، فشارها سختی‌ها و مشکلات با تمام توان با قدرت توفنده به سوی اهداف خود پیش رفته و همه مشکلات را پشت سر گذاشته است.

سرلشکر باقری در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان در این مدت همه راه‌ها را برای آسیب به این نظام مقدس آزمودند و با ایجاد ناامنی‌ها، جنگها، تحریم‌ها و مشکلات گوناگون امروز با جنگ ترکیبی وارد عرصه شده و تلاش دارند از همه توانمندی‌ها به طور پیوسته و منسجم علیه ملت ایران استفاده کنند.

سرلشکر باقری گفت: برد خطوط تماس گفتمان انقلاب اسلامی، امروز مرزهای کشور را درنوردیده و منطقه را در برگرفته است، به گونه‌ای که همه آزادی‌خواهان جهان پیام و آرمان‌های جمهوری اسلامی را آرزو و آرمان خود می‌پندارند و تلاش دشمنان برای خاموش کردن این نور الهی راه به جایی نخواهد برد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح افزود : دشمنان در ابتدای انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با شعار انحلال ارتش توان دفاعی کشور را تضعیف کنند، اما امام راحل در کنار حفظ و افزایش اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران، نهال جدیدی به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را غرس کردند که پاسدار انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن شد و نیروهای انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بازوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

سردار سرلشکر باقری در پایان تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حد مقدورات در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان وارد عرصه شده و یاری‌رسان همه نهادها، مسئولان در کشور در راستای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی و حل معضلات کشور هستند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.