قول سفیر اروگوئه به رئیسی

رئیس‌جمهوری، اراده جمهوری اسلامی ایران را گسترش همکاری‌ها با کشورهای آمریکای لاتین از جمله اروگوئه عنوان کرد و گفت: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.

به گزارش شهروند آنلاین، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در آیین دریافت استوارنامه «برالدو روکه نیکولا فلانگین» سفیر جدید اروگوئه گفت: وجود ظرفیت‌های متنوع متقابل، به دو کشور این امکان را می‌دهد که همکاری‌های خود را به سطوح بالاتری ارتقا دهند.

رئیس‌جمهوری با اشاره به اینکه اراده جمهوری اسلامی ایران گسترش همکاری‌ها با کشورهای آمریکای لاتین از جمله اروگوئه است، افزود: زمینه‌های مناسبی برای به فعلیت رسیدن ظرفیت‌های متقابل وجود دارد که تحقق آنها، تلاش مضاعف مسئولان دو کشور را می‌طلبد.

«برالدو روکه نیکولا فلانگین» سفیر جدید اروگوئه نیز در این مراسم با دوستانه و صمیمی توصیف کردن روابط فیمابین اظهار داشت: خوشحالم که در سرزمین کهن ایران حضور دارم و این اطمینان را می‌دهم که همه تلاش خود را برای ارتقای سطح همکاری‌ها و افزایش مبادلات و تعاملات دو کشور به ویژه در عرصه اقتصادی و تجاری به کار گیرم./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.