آماده‌باش 160 تیم امدادی هلال‌احمر تهران در راهپیمایی 22 بهمن

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران به تشریح برنامه‌های هلال احمر برای ارائه خدمات امدادی و درمانی در راهپیمایی 22 بهمن در تهران پرداخت.

به گزارش شهروند آنلاین شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران درباره برنامه‌ریزی‌های این جمعیت برای ارائه خدمات امدادی در راهپیمایی 22 بهمن گفت: بر اساس هماهنگی‌هایی که از ماه‌ها قبل برای پوشش امدادی 22 بهمن انجام شده، اقدام به برپایی 30 پایگاه امداد و نجات و پشتیبانی با حضور 730 نیروی انسانی اعم از نجات‌گر و امدادگر و 80 دستگاه آمبولانس که مجموعا 160 تیم امدادی را تشکیل می دهد، نسبت به پوشش امدادی مراسم اقدام می‌کنیم.

فتحی در ادامه بیان کرد: در این راهپیمایی یک پایگاه فرهنگی هم برپا خواهد شد و نسبت به ارائه مطالب آموزشی و مباحث فرهنگی در طی مراسم اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در ادامه تشریح کرد: محلی برای استراحت سالمندان در مسیر راهپیمایی، ایجاد چادرهایی برای اقامه نماز برپا و 2 پایگاه درمانی هم در طول مسیر با حضور پزشکان و کادر دارو و درمان در میدان انقلاب و میدان آزادی ایجاد خواهد شد تا  به درمان سرپایی مردم بپردازند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.