سه ملی‌پوش ایرانی زیر آوار زلزله در ترکیه!

هیچ خبری از سه بازیکن تیم ملی فوتبال قطع عضو نیست

با گذشت دو روز از زلزله مرگ‌بار ترکیه، همچنان خبری از سه ملی‌پوش ایرانی که زیر آوار ماندند نیست!

به گزارش شهروند آنلاین، ظهر یکشنبه، خبر زلزله مهیب و وحشتناک ترکیه و سوریه، مثل بمب ترکید و به تیتر اصلی تمام رسانه‌های جهان تبدیل شد. تیتری که البته مختص رسانه‌های اجتماعی و معطوف به صفحه حوادث روزنامه‌ها نبود و پیرو همین موضوع، جامعه ورزش نیز نگرانی‌های خود را در این‌باره ابراز کرد. از لحظه وقوع زلزله، باشگاه‌های بزرگ ورزشی در جهان، از جمله رئال مادرید، پیام همدردی خود را برای مردم زلزله‌زده ارسال کردند، اما برای ما ایرانی‌ها یک خبر بسیار شوکه‌کننده بود: «سه فوتبالیست نقص عضو ایرانی زیر آوار ماندند.» خبری که از لحظه رسانه‌ای شدنش، سبب نگرانی خانواده این سه ملی‌پوش و جامعه ورزش ایران شد.

ماجرا از این قرار است که بعد از زلزله وحشتناک کشورهای ترکیه و سوریه، خبر رسید که سه ملی‌پوش فوتبال قطع عضو ایران زیر آوار هتلی در شهر مالاتیا ترکیه مانده‌اند. در دو روز گذشته شایعات مختلفی ازجمله تماس یکی از ملی‌پوشان از زیر آوار با مربی تیم خود و درخواست کمک از او، در رسانه‌ها مطرح شد که متاسفانه در نهایت تمام این اخبار از سوی منابع موثق تکذیب شد. چیزی که تا لحظه تهیه این خیر قطعی به نظر می‌رسد، این است که هیچ اخبار جدیدی از این سه ملی‌پوش وجود ندارد. در این‌باره جعفر عسگری، رئیس انجمن حمایت از فوتبال قطع عضو ایران، گفت: «با سرکنسولگری ایران در استانبول تماس گرفتم و خواستم که به سفیر ایران در آنکارا اطلاع بدهند. آقای سفیر هم آقای محرابی را که معاون اوست، مسئول پیگیری ماجرا کرد و آنها نیز لحظه‌به‌لحظه پیگیر وضعیت این بازیکنان هستند. این سه بازیکن به نام‌های مهدی سعیدآوی، محمدرضا میراحمدی و حامد مسعودی در طبقه دوم هتل حضور داشتند و تمامی طبقات این هتل 7طبقه پایین ریخته است. متأسفانه ساختمان بغلی هتل هم که سست بوده، با پس‌لرزه‌ای که آمد، ریزش کرده و مانع آواربرداری شده است. 90 درصد شهر مالاتیا تخریب شده و دروازه‌بان هم‌تیمی بازیکنان ایرانی هم که در خانه‌اش بوده، متأسفانه فوت شده و جسدش از زیر آوار بیرون آمده است.»

او ادامه داد: «مربی این تیم هم زیر آوار بوده است، اما خدا را شکر زنده بیرون آمده و به بیمارستان رفته است. با او که در محل هتل حضور داشت و بر کار آواربرداری نظارت می‌کرد، تماس گرفتم. او گفت سه‌شنبه صبح 5 نفر را از زیر آوار بیرون آوردند که سه نفر از آنها زنده بودند، اما هیچ کدام از بچه‌های ما در بین این نفرات نبودند. ما همچنان امید داریم که بچه‌های ما زنده از زیر آوار بیرون بیایند. این سه نفر از بچه‌های خوب تیم ملی قطع عضو و از هموطنان خونگرم خوزستان هستند. تنها کشوری که لیگ قطع عضو دارد، ترکیه است و به همین دلیل آنها چند سالی است که در این کشور بازی می‌کنند.»

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.