کمک‌هزینه دولت برای بازسازی خوی

سخنگوی دولت از اختصاص ۶۹۵ میلیارد تومان کمک هزینه برای بازسازی و ساخت و ساز مسکن‌های تخریب شده زلزله‌زدگان خوی، اماکن عمومی، مدارس و درمانگاه‌ها و برخی تسهیلات بانکی، مانند ودیعه مسکن خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،علی بهادری جهرمی در حیاط دولت، گفت: امروز چهارشنبه، جشنواره کتاب سال با حضور رئیس‌جمهوری برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت، اظهار داشت: وزارت‌های کشور، امور خارجه و بهداشت و درمان از کمک‌های بشردوستانه‌ای که مجموعه‌های هلال احمر و مردمی به زلزله‌زدگان عزیز کشور‌های همسایه، ترکیه و سوریه داشتند، گزارش‌های خوبی ارائه دادند که کمک‌های درمانی و پزشکی و برای شناسایی سریع‌تر عزیزانی که زیر آوار مانده‌ و هنوز شناسایی نشده‌اند، انجام شده است.

بهادری جهرمی، گفت: پس از گزارش نشست گذشته هیات دولت که با حضور استاندار آذربایجان غربی درباره زلزله خوی، ارائه و بحث و بررسی‌های کارشناسی در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه انجام شد، هیات وزیران در نهایت با اختصاص ۶۹۵ میلیارد تومان کمک‌هزینه‌ برای بازسازی و ساخت و ساز مسکن‌های تخریب شده، اماکن عمومی، مدارس و درمانگاه‌ها و برخی تسهیلات بانکی، مانند ودیعه مسکن، موافقت کرد که با سرعت در اختیار آنان قرار گیرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.