ارزیاب‌ها در خانه‌های زلزله‌زدگان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: ارزیابی واحدهای اعلام خسارت شده به بنیاد مسکن به دلیل شرایط خاص منطقه و عدم حضور شهروندان خوی در شهر یا سکونت در شهرهای اطراف همچنان با حضور ۱۳۰ تیم ارزیاب همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهروند آنلاین،جعفر برزگر روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه تاکنون کار ارزیابی ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد به اتمام رسیده است، اظهار کرد: براساس نتایج ارزیابی‌ها ۱۳ هزار و ۲۲۰ واحد خسارت دیده شناسایی شده که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ واحد احداثی و ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد نیازمند تعمیر هستند.

او ادامه داد: به تمام شهروندان خوی این اطمینان را می‌دهیم که عملیات ارزیابی واحدهای مسکونی اعلام خسارت شده به بنیاد تا آخرین واحد ادامه خواهد داشت.

برزگر همچنین با اشاره به تعیین آذربایجان شرقی و زنجان به عنوان ۲ استان معین برای زلزله شهرستان خوی توسط بنیاد مسکن، اضافه کرد: با استفاده از امکانات و ماشین آلات این ۲ استان، آواربرداری و ساخت و ساز مناطق آسیب‌دیده با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.

او با اعلام اینکه آواربرداری واحدهای مسکونی احداثی با حضور ۳۱ دستگاه ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: تاکنون عملیات آواربرداری ۱۳۳ واحد مسکونی خسارت دیده در سه روستا و شهر فیرورق به اتمام رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: به منظور تسریع در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی توزیع مصالح ساختمانی از محل منابع داخلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در واحدهای آواربرداری شده آغاز شده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.