بم جام را به آغوش کشید

خاتون، قهرمان زودهنگام لیگ فوتبال زنان

قنبری و چترنور هر دو تا اینجای رقابت‌ها 21 گل زده‌اند و رقابت آنها برای کسب عنوان خانم‌گلی در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، لیگ فوتبال زنان هنوز به انتهای خط نرسیده، قهرمان خود را شناخت. هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی با مسجل شدن قهرمانی خاتون در فاصله دو هفته مانده به اتمام لیگ همراه شد که در دو هفته آتی، تقابل زهرا قنبری و افسانه چترنور برای کسب عنوان خانم‌گلی ادامه خواهد داشت.

عصر روز چهارشنبه در مهم‌ترین دیدار این هفته، خاتون در ورزشگاه انقلاب شهر کرج میهمان تیم پیکان بود. خاتونی‌ها برای مسجل کردن عنوان قهرمانی‌شان در پانزدهمین دوره از برگزاری لیگ نیاز به کسب یک پیروزی در 3 دیدار آتی داشتند که در پایان نیز موفق به یک پیروزی پرگل برابر این تیم شدند.

تا پیش از آغاز دیدار تیم‌های پیکان و خاتون، خاتونی‌ها با 41 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشتند و در مقابل، پیکان نیز با 24 امتیاز در رتبه ششم قرار داشت. شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون در همان ابتدای مسابقه با هت‌تریک 9 دقیقه‌ای نگین زندی در دقایق 12، 20 و 23 از حریف خود پیش افتادند.

در ادامه مسابقه نیز این خاتونی‌ها بودند که موفق شدند برتری خود را به حریف تحمیل کنند و نیمه نخست را با نتیجه 5 بر یک به اتمام برسانند. در شروع نیمه دوم نگین زندی برای چهارمین‌بار موفق به باز کردن دروازه پیکان شد و در ادامه نیز هت‌تریک زهرا قنبری و دو گل مونا حمودی و فاطمه گراییلی، سبب پیروزی پرگل خاتونی‌ها در شب ثبت قهرمانی‌شان شد. خاتونی‌ها با پیروزی در این دیدار کسب نهمین جام خود را طی پانزده فصل برگزاری لیگ جشن گرفتند و دو دیدار آتی این تیم در ادامه رقابت‌ها تشریفاتی خواهد بود.

نکته قابل توجه که هنوز سرنوشت آن مشخص نشده خانم‌گل رقابت‌هاست. قنبری و چترنور هر دو تا اینجای رقابت‌ها 21 گل زده‌اند و رقابت آنها برای کسب عنوان خانم‌گلی در هفته‌های آینده ادامه خواهد داشت.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.