پیام نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال‌احمر به مناسبت ۲۲ بهمن

حجت الاسلام و المسلمین معزی با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش شهروند آنلاین؛نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی از عموم مردم شریف ایران به ویژه خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 متن پیام حجت الاسلام و المسلمین معزی نماینده ولی فقیه در جمعیت به این شرح است:

قُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ

ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،‌ خدای را شاکریم که به ما فرصت داد تا بار دیگر امکان تجربه روزهای دلنشین و خاطره انگیز دهه فجر بویژه 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را پیدا کنیم و بار دیگر با یادآوری آن چه دستاورد گرانسنگ انقلاب اسلامی است شیرینی همه زیبایی‌ها، تلاش ها، جانفشانی‌ها، پیروزی‌ها و آرزوهای برآمده از انقلاب اسلامی عزیزمان را بچشیم.

دهه فجر یک نماد است، نمادی برای یک تاریخ تلاش و مجاهدت و جانفشانی مردمی متمدن، اصیل و با فرهنگ و دغدغه مند فضایل انسانی. نمادی برای تحقق تمام وعده‌هایی که خداوند به انسان‌های تلاشگر و مخلص و وظیفه مدار داده است، نمادی برای اثبات امکان برآمدن آفتاب از دل شب و نور از دل ظلمت؛ نمادی برای خردورزی همراه با دینداری، عقلانیت همراه با عواطف و احساسات، مردم سالاری ای همراه با رهبری دینی و اقتداری همراه با مظلومیت و غربت شبیه آن چه سال ها در تاریخ برای مولایمان علی علیه السلام شنیده و دانسته بودیم.

دهه فجر یک بهانه است؛ بهانه ای برای شکرگذاری از خداوند که بر سر ایران بزرگ منت گذاشت تا نور خورشید دینداری و زندگی توحیدی در آسمان هستی او تابیدن بگیرد؛ بهانه است برای سپاس از مردمی‌که برای باور و اعتقاد خود از هر چه داشتند مایه گذاشتند تا نشان دهند انسان به آن چه واقعا بخواهد می رسد و می‌توان و بلکه باید باور « ما می‌توانیم» را از عمق جان باور داشت و به آن پرداخت؛ بهانه است برای یادآوری تدبیر، خلوص، خدامحوری و فرزانگی رهبری بزرگ و بی بدیل که نمونه اش در تاریخ – پس از انبیا و اوصیا- نیست؛ خمینی کبیر که نفس او در جان تک تک مردم ایران جاری و صدای اقتدار او از حنجره پیر و جوان و مرد و زن این مرز و بوم به فریاد علیه ظلم و بیدادگری تبدیل و در دنیای تاریک دوران ما طنین اندازشد؛ بهانه ای برای یادآوری همه روزهایی که با هم داشتیم و پشت سر گذاشتیم تا نهال انقلاب اسلامی‌به درختی تنومند تبدیل شود که به لطف الهی حتی دشمنان نیز فکر از بین بردن آن را  خواب های بی تعبیر بدانند.

دهه فجر یک نقطه آغاز است ؛ آغازی برای همه حرکت های جدید؛ آغازی برای آینده سازی نسل های نو؛ آغازی برای همه ساختن‌ها؛ آغازی برای بازخوانی حرف های اصیل انقلاب؛ آغازی برای دیدن آن چه در اختیار داریم و آن چه باید به سمت آن حرکت کنیم؛ آغازی برای شتاب گرفتن به سمت اهداف بزرگی که داشته ایم؛ آغازی برای یافتن مسیرهای جدید به سمت آرمان‌های ابدی ملتی که نخواست و نمی خواهد اصالت خود را زیر پای بت پرستی بزک کرده دنیای جدید له کند و به دست فراموشی بسپرد.

ملت شریف و انقلابی ایران

ما افتخار می‌کنیم به باوری که داشته ایم، به تلاش هایی که کرده ایم، به راهی که رفته ایم، به سختی‌ هایی که کشیده ایم، به شهدا و ایثارگران و جانبازانی که کنارشان بوده ایم، به همه روزهایی که با هم و کنار هم برای خاموش کردن آتش فتنه‌هایی که دشمن برایمان افروخته بود کمک کردیم؛ سوختیم و ساختیم و افتخار می‌کنیم به اصولی که به آن پایبند بوده ایم و دستاوردهای علمی و نظامی و معنوی ای که به آن دست پیدا کرده ایم…

ما افتخار می‌کنیم که به این که پرچم پرافتخار ایران عزیز ما امروز مزین به نام مقدس الله است و انقلاب ما با خط اصیل ولایت که روح و مغز و خلاصه همه دینداری است پیوند خورده و امروز تنها این ماییم که امتداد آن خط مقدس را در هویتی بی بدیل به نام ولایت فقیه می‌شناسیم و با آن زندگی می‌کنیم.

ما افتخار می‌کنیم به نوجوان و جوانمان؛ دختران و پسرانمان؛ به دغدغه‌هایی که دارند، به اندیشه‌هایی که دنبال می‌کنند، به مطالباتی که پی می‌گیرند، به شعارهایشان که همان شعارهای اصیل انقلاب اسلامی است، به این که حتی اعتراضشان نه یک طغیان برای ازبین بردن مبانی انقلاب بلکه یک فریاد برای تحقق شعارهای اصیل انقلابشان یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

ما افتخار می‌کنیم به نظام مقدسی که خمینی بزرگ آن را ساخت و به دست شاگرد و مرید برومند و فرهیخته خود او استحکام یافت تا جایی که امروز دشمنان این مرز و بوم برای صدمه زدن به این نظام برساخته از حقیقت دین و برآمده از اعماق وجود مردم به روش هایی غیر انسانی متوسل می‌شوند.

مردم عزیز ایران بیایید فارغ از همه تفاوت سلیقه‌ها، اختلاف نظرها، گلایه‌ها و شکایت ها و سختی‌هایی که در فضای زندگی امروز ما وجود دارد یک بار دیگر و به تیمن و تبرک دهه فجر، حقیقت انقلاب اسلامی را مرور کنیم و ارزش های آن را باز بخوانیم. برگردیم به همه آن چه در درون ما بوده و غبارهای زمان و دست دشمن سعی در نابودی و فراموشی آن دارند؛ به همدلی‌هایمان، به مهربانی‌هایمان، به عشقی که به ولایت داشته ایم، به باور نه شرقی و نه غربی، به تاریخی که به آن می‌بالیده ایم، به مجاهدت هایمان، به شعارهایمان، به پیوندهایمان با هم، به مبارزه ای که با دشمن دین و اخلاق داشته ایم، به

نگرش هایمان که با آن زیسته ایم، به واقعیت هایی که در انقلاب و دفاع مقدس و همه فتنه‌های این 44 سال دیده ایم و دست خدا ما را از این حوادث عبور داده است؛ به آرمان بزرگی که نام آن جمهوری اسلامی است نه یه کلمه بیش و نه یک کلمه کمتر…

امروز و در آستانه چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی این بازخوانی و بروز رسانی فهم ها و نگرش ها مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب یک ضرورت انکارنشدنی برای بالیدگی انقلاب ماست. باید خواند و فهمید و بازساخت و امیدوارانه حضور داشت.

اینجانب با همه امیدی که در درون دارم دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت عزیز و شریف ایران تبریک می‌گویم و از مردم انقلابی بویژه خانواده بزرگ و ارجمند هلال احمر برای حضور معنادار و مؤثر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن دعوت می‌کنم. این انقلاب متعلق به همه ما و دستاورد یک ملت است و قطعاً با حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی امسال، قوت و استحکام بیشتری خواهد یافت.

ما به اتکای لطف خداوند مطمئنیم که تا روزی که مسؤولان و مردم ما در خط اسلام عزیز و مسیر ولایت قدم بردارند هیچ چیزی به این نظام مقدس لطمه نخواهد زد و امیدواریم  به مشیت الهی انقلاب خمینی کبیر با دست توانای  رهبر عظیم الشأن انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی به نهضت جهانی ولی عصر ارواحنافداه متصل شود.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در هلال احمر جمهوری اسلامی

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.