پیام دکتر کولیوند به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: ریشه‌های انقلاب سال 57 بر خاکی بنا شده که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی‌گفت: ریشه‌های انقلاب سال 57 بر خاکی بنا شده که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردم داری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.

 متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

 بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

در طلیعه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، خدای بزرگ را شاکریم که استقلال، آزادی، سازندگی و پیشرفت را به برکت این انقلاب به مردم مومن و انقلابی ایران اهدا کرد و نعمت‌های آن را در روح و جان کشور عزیزمان جاری ساخت.

خورشید بی‌غروبِ انقلاب اسلامی اکنون یک نماد مقدس است که آفتاب پُرمِهر آن از مرزهای ایران فراتر رفته و با صلابتی عالَم‌گیر، سخاوتمندانه بر قلوب مردمان محروم و مظلوم در هر گوشه جهان می‌تابد و از هر کجا که صدایی برای مددجویی برخواسته است، پرچم مددرسان جمهوری اسلامی نیز افراشته شده است.

ریشه‌های انقلاب سال 57 بر خاکی بنا شده است که با باران ولایت و امامت اُنس دارد و همواره عطر مردمداری و نوع‌دوستی از آن به مشام می‌رسد.

امدادرسانی اخیر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مردم همسایه و برادر در ترکیه و سوریه نیز جلوه‌ای از ویژگی‌های اصیل انقلاب اسلامی‌بود که همه ما در مکتب‌خانه انقلاب تحت تعالیم امام راحل (ره) آموخته‌ایم که فرمودند: «گمان نمی‌کنم که عبادتی بالاتر از خدمت به محرومین وجود داشته باشد».

حلول مبارک بیست و دوم بهمن، سالروز امضای سند پیروزی انقلاب اسلامی‌به دست مردم و امام (ره) را به یکایک ملت شریف ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده معزز شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و با هموطنان عزیز برای راهپیمایی روز 22 بهمن وعده دیدار می‌گذارم.

 دکتر پیرحسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران/پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.