پیش‌بینی جدید هواشناسی؛باران،مه رقیق وبرف

کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید از امروز به کشور و آغاز بارش‌ها تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: امشب بارش‌های پراکنده در تهران آغاز خواهد شد و برای فردا ( یکشنبه) مه رقیق و در ساعاتی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین امین حسین نقشینه با بیان اینکه با ورود سامانه بارشی جدید از امروز به کشور آغاز بارش‌ها را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: این سامانه بارشی مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور را دربر خواهد گرفت.

او با تاکید بر اینکه فردا شدت و گستره این سامانه بارشی شدت خواهد یافت، افزود: سامانه بارشی مذکور اکثر نقاط کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد به گونه اینکه در مناطق سردسیر شاهد بارش برف خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بیشینه بارش‌ها فردا در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس و غرب و جنوب استان اصفهان خواهد بود، تصریح کرد: روز دوشنبه نیز این بارش‌ها در بیشتر مناطق کشور تداوم خواهد داشت.

به گفته نقشینه این سامانه بارشی در روز سه‌شنبه در نواحی غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر و ارتفاعات دامنه‌های زاگرس مرکزی فعال خواهد بود.

وزش شدید باد در نواحی مرکزی و جنوبی کشور

او با پیش‌بینی بارش‌ها در روز چهارشنبه برای شمال شرقی و دامنه‌های زاگرس، اعلام کرد: از فردا (یکشنبه) تا روز سه‌شنبه برای برخی نواحی مرکزی و جنوبی کشور وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهند بود.

نقشینه با پیش‌بینی وضعیت جوی پایتخت اظهار داشت: از امشب بارش‌های پراکنده در تهران آغاز خواهد شد و برای فردا (یکشنبه) مه رقیق و در ساعاتی بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود که بیشینه دمای تهران ۷ درجه و کمینه دمای منفی ۲ درجه خواهد بود./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.