گزارش وزیر کشور از توفیقات دولت سیزدهم

وزیر کشور گفت: رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۵ درصدی صنعت، قرار دادن ماهواره خیام در مدار، ساخت تلسکوپ و رتبه‌بندی معلمان با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومانی از اقدامات و توفیقات دولت سیزدهم در یک و نیم سال اخیر است.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مرکز قم، وزیر کشور در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن شهرقم با بیان اینکه ۲۲ بهمن نقطه پایانی بر تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان است گفت: امروز ملت ایران دشمنان را ناکام گذاشتند و مردم ایران اسلامی از راه پر افتخار انقلاب جدا نخواهند شد.

احمد وحیدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از قم آغاز شده است افزود: همه مردم در جشن پیروزی انقلاب عهد می‌بندند که از راه آرمان‌ها و اهداف انقلاب منحرف نخواهند شد.

او افزود: امروز کار‌های بزرگی در کشور در حال انجام است و آینده ایران اسلامی روشن است و بر خلاف طرز تفکر عده‌ای، دولت سیزدهم به مردم ایران نشان داد که بدون آمریکا هم می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و این گزاره که مشکل کشور با آمریکا حل می‌شود در دولت سیزدهم باطل شد.

وحیدی با اشاره به اینکه عده‌ای می‌گویند مردم ناامید، منفعل و مایوس هستند گفت: این عده می‌خواهند ملت ایران را منفعل و مایوس کنند، اما ملت ایران مردمانی امیدوار، با نشاط و آرمان خواه هستند و مردم ایران اسلامی در برابر دشمن دچار انفعال نمی‌شوند.

او با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی محور جهان اسلام است گفت: ما همچنان منادی وحدت جهان اسلام هستیم و کسانی که می‌خواهند ما را در برابر دشمنان وادار به تسلیم نمایند؛ موفق نخواهند شد و امروز انقلاب برای تمام کشور‌ها مسلمان و غیر مسلمان در زمینه وحدت اسلامی الگو محسوب می‌شود.

وزیر کشور با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴ دهه گذشته افزود: در یک و نیم سال گذشته، رشد اقتصادی ۴ درصدی، رشد ۵ درصدی صنعت، قرار دادن ماهواره خیام در مدار، ساخت تلسکوپ و رتبه‌بندی معلمان با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومانی از اقدامات و توفیقات دولت سیزدهم در یک و نیم سال اخیر محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه در طول ماه‌های گذشته کشور‌های غربی و به خصوص آمریکا با استفاده از گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقان به دنبال ضعیف کردن انقلاب و کشورمان بودند گفت: این کشور‌ها خود را منادی آزادی اعلام می‌کنند در حالی که آنها تروریست‌هایی هستند که امروز آزادی را خدشه دار کرده‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقان در بین مردم و اقوام مختلف طرد شده هستند و از اقوام مختلف کشورمان رانده شده‌اند.

وحیدی اضافه کرد: در انقلاب اسلامی، کرامت زن به اوج خود رسید و این در حالی است که کشور‌های غربی، فریب گروهک‌های ضد ایرانی را خوردند و با حربه زن، زندگی و آزادی جنگ ترکیبی ایجاد کردند که با میدان‌داری مردم، راهنمایی‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری در این جنگ پیچیده و ترکیبی شکست خوردند.

او افزود: امروز دشمنان جنگ اقتصادی، حقوقی، فرهنگی به راه انداختند، اما مردم ایران استوار و با ایمان و محکم مسیر خود را ادامه می‌دهند.

وزیر کشور ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی و مقاومت، خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده است و ایران اسلامی بر پایه تفکرات اسلامی و مکتب اهل بیت پای می‌فشارد و با قدرت از آرمان‌های فلسطین و مقاومت دفاع می‌کند.

وحیدی با بیان اینکه قرن و عصر جدید قرن اسلام است گفت: ایران اسلامی در این عصر می‌رود که قله‌های افتخار و پیروزی را فتح کند.

او افزود: عده‌ای که کم آورده‌اند و از نفس افتاده‌اند و از سوی ملت منزوی شده‌اند و نتوانستند با انقلاب همراهی کنند فکر می‌کنند مردم کم آورده‌اند.

وزیر کشور اضافه کرد: مردم عزیز ایران اسلامی امروز در ۲۲ بهمنی دیگر حضور یافتند؛ و افتخار آفریدند و بر پایبندی بر آرمان‌ها و شعار‌های انقلاب تاکید دارند.

وزیر کشور نظام سیاسی ایران اسلامی را مستقل‌ترین نظام سیاسی در دنیا عنوان کرد و افزود: امروز حتی خود آمریکا هم تحت تسلط گروه‌های ذی نفوذ و صهیونیست‌ها قرار دارد، اما ایران اسلامی مستقل و از بیشترین سطح وحدت و همبستگی اجتماعی و ملی برخوردار است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی مردم ایران؛ استقلال را برای این کشور به ارمغان آورد گفت: صنعت در آن زمان صنعت عقب‌مانده، وضعیت فرهنگی جامعه روبه فساد، جمعیت باسواد کشور پایین و بسیاری از روستا‌ها از کمترین امکانات برخوردار بودند.

وزیر کشور افزود: ایران در رتبه نخست توسعه انسانی که ترکیبی از بهداشت، آموزش و درآمد است قرار دارد و این درحالی است که در زمان پیش از انقلاب عقب مانده بودیم.

وحیدی، متوسط امید به زندگی را در کشور بیش از ۷۴ سال عنوان کرد و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی از نظر علمی و صنعتی در وضعیت خوبی قرار داریم.

وزیر کشور با ارائه آماری از پیشرفت‌های کشور گفت: امروز از لحاظ علمی، فنی و تکنولوژی در منطقه و جهان در نقطه اوج هستیم که این مسیر ادامه دارد.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.