سردار رادان: پشیمانی دشمن حتمی است

فرمانده کل انتظامی کشور به دشمنان توصیه کرد که که هیچ‌گاه کشور و نیروهای مسلح ایران را آزمایش نکنند چرا که پشیمانی آنها حتمی است.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار احمدرضا رادان روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: امروز روزی است که مردم علاقه خود را به نظام و به نوعی همه نیروهای مسلح و از جمله کارکنان فراجا نشان دادند.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز مردم با حضور گسترده خود در سراسر کشور پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان خواهند داد، افزود: همکاران انتظامی کنار مردم، امنیت به عنوان بستر پیشرفت جامعه را تامین خواهند کرد.

سردار رادان با بیان اینکه امروز روز روسیاهی دشمنان مقابل ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: مشاهده می‌کنیم که خیل عظیمی از مردم از اقشار مختلف برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره) و رهبری در این روز حضور پررنگی دارند.

او افزود: مردم با این حضور پرشور و شکوه بار دیگر با آرمان‌های امام(ره) و رهبری تجدید میثاق و ثابت کردند که پای این انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی ایستاده‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به وحدت مردم تاکید کرد: استکبار و ابرقدرت‌ها این حضور میلیونی و باشکوه را ببینند و بدانند که ما تا پای جان پای انقلاب و ارزش‌های خود ایستاده‌ایم و پشتیبان ولایت هستیم.

سردار رادان در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه توصیه‌ای به کشورهایی که برای ایران خط و نشان می‌کشند دارید و گفت: توصیه من به این کشورها این است که هیچ‌گاه کشور و نیروهای مسلح ما را آزمایش نکنند چراکه قطعا با آمادگی‌هایی که در نیروهای مسلح ما وجود دارد پشیمانی آنها حتمی است.

او حضور کارکنان انتظامی را امنیت ساز عنوان کرد و افزود: امنیت مقدمه هر کاری است و کارکنان انتظامی نیز با جان و دل در این مسیر انجام وظیفه می‌کنند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.