برف، لیگ فوتبال را دگرگون کرد

تنور مسابقات در سرمای بی‌سابقه گرم می‌شود

اگر همه چیز خوب پیش برود و مسابقات در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه لغو نشوند، شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه قبلی باید از عصر یکشنبه شروع می‌شد، اما بارش سنگین برف در تهران سبب شد تا یک بازی به تعویق بیفتد و حالا مشخص نیست که عصر دوشنبه نیز بازی‌ها شرایط انجام داشته باشند.

پیکان- استقلال یک روز به تعویق افتاد

بر اساس برنامه لیگ برتر، قرار بود بازی‌های این هفته از ساعت 15 روز یکشنبه با دیدار پیکان و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین تهران شروع شود. از صبح یکشنبه زمزمه‌هایی درباره لغو بازی وجود داشت تا اینکه 3 ساعت مانده به شروع، سازمان لیگ از تعویق یک‌روزه آن خبر داد.

ساعت 12 ظهر یکشنبه مسئولان سازمان لیگ و برگزاری بازی پیکان و استقلال به ورزشگاه دستگردی رفتند و در نهایت با بررسی همه جوانب تصمیم به لغو بازی گرفتند. این در حالی است که روی چمن ورزشگاه کاور کشیده شده بود و مشکل خاصی از این بابت نبود، اما شرایط برگزاری بازی وجود نداشت و سازمان لیگ اعلام کرد مسابقه مذکور ساعت 14 روز دوشنبه برگزار می‌شود.

هواشناسی: روز دوشنبه مشکلی نیست

با موکول‌شدن بازی پیکان و استقلال به روز دوشنبه، حالا مسابقات امروز به 5 بازی افزایش یافته است، اما نگرانی‌های بسیاری درباره لغو تعدادی از بازی‌ها وجود دارد. روز دوشنبه در تهران دو بازی، در تبریز یک بازی، در انزلی و رفسنجان هم یک مسابقه باید برگزار شود که البته شرایط جوی شاید همه چیز را تغییر بدهد.

با این حال، سازمان لیگ فوتبال از سازمان هواشناسی استعلام گرفت و آنها اعلام کردند مشکلی برای برگزاری دیدارها در روز دوشنبه نیست. سازمان هواشناسی اعلام کرد روز دوشنبه بارش سنگین برف نخواهیم داشت و به همین دلیل با تدابیر مناسب، بازی‌های لیگ در شهرهای مختلف انجام می‌شود.

لیگ در سرما، داغ می‌شود

اگر همه چیز خوب پیش برود و مسابقات در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه لغو نشوند، شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود. مسابقات هفته بیستم با دیدار پیکان و استقلال در ساعت 14 شروع می‌شود. استقلال بعد از سه برد متوالی انگیزه بسیاری دارد تا پیروزی دیگری به دست آورد و در کورس قهرمانی به کار خود ادامه بدهد. از طرف دیگر، پیکان در دور رفت مقابل پرسپولیس و استقلال مساوی کرده و سپاهان را شکست داده تا با کلین‌شیت مقابل مدعیان آنها را متوقف کرده باشد؛ به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود شاهد بازی جذابی باشیم. بازی پرسپولیس و هوادار نیز در ورزشگاه آزادی از ساعت 16:10 شروع می‌شود و جذابیت‌های بسیاری خواهد داشت. پرسپولیس با برد در آبادان به شرایط خوب خود برگشته و حالا یحیی گل‌محمدی امیدوار است تیمش پیروزی خانگی دیگری کسب کند؛ هرچند حریف آنها تیمی قدرتمند مثل هوادار است.

برنامه کامل مسابقات هفته بیستم به شرح زیر است:

دوشنبه، 24 بهمن: پیکان- استقلال (ساعت 14)/ تراکتور- آلومینیوم (ساعت 15) / ملوان- گل‌گهر (ساعت 15) / پرسپولیس- هوادار (ساعت 16:10) / مس رفسنجان- فولاد (ساعت 17)

سه‌شنبه، 25 بهمن: مس کرمان- نساجی (ساعت 15) / نفت مسجدسلیمان- نفت آبادان (ساعت 15) / سپاهان- ذوب‌آهن (ساعت 15:30)

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.