احداث بیمارستان صحرایی ارتش برای زلزله‌زدگان آدیامان

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی ارتش در منطقه زلزله‌زده «آدیامان» ترکیه روزانه میزبان حدود صد بیمار و مراجعه کننده است.

به گزارش شهروند آنلاین، دکتر صدر افزود: بیمارستان صحرایی ارتش ،‌ خدمات درمانی از جمله خدمات تخصصی کودکان، جراحی ، داخلی، اورژانس و جراحی مغز به مراجعه‌کنندگان و بیماران ارائه می‌دهد، جراحان متخصص ما نیز در این حوزه‌ها بیماران را ویزیت می‌کنند ، معالجه‌های لازم صورت می‌گیرد و اگر لازم باشد آزمایش و عکسبرداری نیز صورت می‌گیرد و داروهای لازم تجویز می‌شود و اگر بیمار احتیاج به درمان‌های کاملتر و جدی‌تری داشته باشد با توجه به هماهنگی صورت گرفته با وزارت بهداشت ترکیه و ارتش این کشور ، آمبولانس مستقر در منطقه، بیماران را به مراکز درمانی اصلی شهر منتقل می‌کنند .

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: ۱۲ پزشک ، ۶۳ پرستار و کارکنان فوریت های پزشکی، اتاق عمل، آزمایشگاه، رادیولوژی مستقر دربیمارستان صحرایی ارتش ، تا زمانی که کشور ترکیه نیاز به کمک داشته باشد،آماده‌اند تا در کنار مردم زلزله‌زده این منطقه باقی بمانند.

خبردیگر این «سلجوق بیرقدار» داماد رئیس‌جمهوری ترکیه از بیمارستان صحرایی ارتش ایران در شهر زلزله‌زده «آدیامان» بازدید کرد.

«سلجوق بیرقدار » در جریان این بازدید با دکتر حبیب صدر، رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت‌وگو کرد.

سلجوق بیرقدار ، مالک شرکت تسلیحاتی بیرقدار سازنده پهپادهای « بیرقدار» است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.