وزیر کشور: تعداد قابل‌توجهی ماشین‌آلات به چهارمحال و بختیاری ارسال شد

وزیر کشور که به منظور ارزیابی و بررسی وضعیت خدمات‌رسانی به مناطق و شهرستان‌های گرفتار در برف وارد شهرکرد شده است ، گفت: تعداد قابل‌توجهی ماشین‌آلات به مناطق مختلف استان ارسال شد و کمبودهای چهارمحال و بختیاری در بارش برف سنگین اخیر بررسی می‌شود

به گزارش شهروند آنلاین؛ احمد وحیدی روز پنجشنبه در بدورد ورود به شهرکرد در محوطه استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به بسته بودن جاده برخی روستاهای جهارمحال و بختیاری کمک‌رسانی و ارسال ماشین‌آلات بیشتر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وحیدی تصریح کرد: در بررسی میدانی از مناطق درگیر برف چهارمحال و بختیاری کمبودهای این مناطق بررسی می‌شود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور روز پنجشنبه به‌همراه معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران به‌منظور بررسی میزان خسارت ناشی از بارش برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری از طریق زمینی وارد این استان شد.

همچنین چهارشنبه شب رئیس جمهور در تماس‌های جداگانه تلفنی از چین با معاون اول رئیس جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف این استان، ‌دستورات لازم برای بسیج همه امکانات و امدادرسانی لازم را صادر کرد.

سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب به وقت محلی، در تماس‌های تلفنی جداگانه از چین، با معاون اول رییس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری، در جریان آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف در این استان قرار گرفت.

رئیسی در این تماس‌ها دستورات لازم جهت بسیج همه امکانات استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های همجوار برای حل مشکلات و امدادرسانی به مردم این مناطق صادر کرد.

معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی‌سابقه استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

محمد مخبر چهارشنبه شب در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار چهارمحال و بختیاری خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت محاصره برف را بصورت مستمر گزارش کرده تا در صورت نیاز از ظرفیت استان های معین برای امدادرسانی استفاده شود.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

بارش برف در چهارمحال و بختیاری از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شد و تا بامداد پنجشنبه ادامه داشت که موجب بسته شدن برخی از راه‌های روستایی شد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.