۲۰۰ روستا گرفتار برف و کولاک هستند / باید کمک کرد تا زندگی مردم به حالت عادی باز گردد

نماینده مردم کوهرنگ:

نماینده مردم کوهرنگ با اشاره به وضعیت شهرستان کوهرنگ، اظهار کرد: تجهیزات لازم از چند استان فرستاده شده است و برای تعدادی هم مجوز دادند که استانداری خرید کند که کارهای مربوط به آن در حال انجام است

به گزارش شهروند آنلاین؛قدرت الله حمزه شلمزاری در رابطه با اخرین وضعیت شهرستان کوهرنگ که گرفتاردر برف و کولاک هستند، گفت: هم استان چهار محال بختیاری و هم استان های همجوار بسیج شدند تا به مردم گرفتار در کولاک کمک کنند و وزیر کشور هم در راه استان است تا از نزدیک به وضعیت این شهرستان رسیدگی کند.

وی در خصوص جابجایی مردم این شهرستان، اظهار کرد: بحث جابجایی مردم خیلی مطرح نیست چراکه 200 روستا گرفتار این برف و کولاک هستند و نمی توان این جمعیت را به دیگر روستاهای همجوار برد و برف در حدی است که امکان جابجایی در این سطح گسترده وجود ندارد و باید کمک کرد تا زندگی به حالت عادی باز گردد.

نماینده مردم کوهرنگ در خصوص سفر وزیر کشور به این استان اظهار داشت: وزیر کشور دیشب با هواپیما عازم استان بود اما به دلیل وضعیت نامساعد جوی برگشت و الان از راه زمینی عازم است.

آقای حمزه شلمزاری در خصوص ارسال تجهیزات برای بازگشایی راه های مسدود شده شهرستان، گفت: تجهیزات لازم از چند استان فرستاده شده است و برای تعدادی هم مجوز دادند که استانداری خرید کند که کارهای مربوط به آن در حال انجام است.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.