رئیس هلال‌احمر سوریه: کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان بسیار ارزشمند است

رئیس هلال احمر سوریه در دیدار با دکتر کولیوند با بیان این که ایران و سوریه دو کشور شریک و دوست هستند، کمک‌های ایران به زلزله‌زدگان این کشور را ارزشمند دانست و تاکید کرد: در همین خصوص از رهبری و رئیس جمهوری ایران تشکر می‌کنیم.

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس هلال احمر سوریه در دیدار با دکتر کولیوند با بیان این که ایران و سوریه دو کشور شریک و دوست هستند، گفت: ایران در عرصه جهانی موفقیت های زیادی داشته و همگان می دانند که ایران هیچگاه دوستان خود را رها نکرده و امروز نیز بار دیگر این اصل با حضور در سوریه ثابت شد.

خالد حبوباتی افزود: ما از تمامی‌کمک هایی که ایران به سوریه کرده سپاسگزاریم و این تبادلات است که روابط دو ملت را ترسیم می‌کند و موجب تحکیم آن می‌شود.

رئیس هلال احمر سوریه خاطرنشان کرد: به هلال احمر ترکیه پیشنهاد شده است که آن قسمت هایی از استان ادلب که در کنترل دولت مرکزی نیست از طریق آن‌ها امدادرسانی شود و دولت سوریه نیز کمک های خود را به آن‌ها تحویل خواهد داد تا در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد. اولویت ما کمک رسانی به مردم آسیب دیده است و در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: اسلام دین رحمت و دوستی است و برهمین اساس مسائل سیاسی برای ما مهم نیست زیرا همه ما مسلمان هستیم و باید در کنار یکدیگر قرار گیریم.

حبوباتی تصریح کرد: در تلاش هستیم تا با کمک سازمان ملل محموله ای نیز به ادلب ارسال کنیم و این امر براساس اصول انسانی صورت خواهد گرفت و امیدواریم سایر طرف ها نیز همکاری کنند.

وی افزود: دو کشور ایران و سوریه هر دو در روزهای سختی قرار دارند و به همین علت است که کمک های شما بسیار‌ ارزشمند است. در همین خصوص از رهبری و رئیس جمهوری ایران هم تشکر می‌کنیم.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.