غوغای مازنی‌ها در جام باشگاه‌های جهان

روس‌ها حریف ستاره‌های کشتی ایران نشدند

گزارش “شهروند” از قهرمانی نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان به میزبانی تهران.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین، روز گذشته مسابقات جام باشگاه‌های کشتی جهان در تهران به پایان رسید و تیم بانک شهر با درخشش 3 ستاره مازندرانی و البته مربی مازنی خود موفق به کسب جام قهرمانی در این مسابقات شد. نماینده ایران که به نوعی با ترکیب تیم ملی و با حضور ستاره‌هایی چون حسن یزدانی، امیرحسین زارع و کامران قاسم‌پور در این مسابقات شرکت کرده بود تحت هدایت رضا یزدانی، سرمربی نام‌آشنای ایرانی، موفق شد با نتیجه 6 بر 4 از سد روسیه بگذرد و عنوان قهرمانی در این مسابقات را با درخشش ستارگانش در اوزان بالا از آن خود کند. گاتسالوف که به تازگی به عنوان جانشین تدیف، سرمربی تیم ملی روسیه شده است و همچنان به دلایل غیر ورزشی از حضور در مسابقات المپیک و جهانی محروم است، در اولین تجربه سرمربیگری خود در این تورنمنت ناکام ماند و نتوانست از ایران با کاپ قهرمانی به روسیه برگردد.

در این مسابقات ابتدا حسن یزدانی در مبارزه برابر ارسلان باگائف، دارنده مدال طلای جوانان اروپا، با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه و ۱۱ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و چهارمین پیروزی نمایندگان ایران را از آن خود کرد. سپس کامران قاسم‌پور، دیگر چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی ایران و دارنده ۲ مدال طلای جهان، مقابل اسخاب سعدالله یف با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید تا پنجمین برد شاگردان رضا یزدانی مقابل ۳ برد تیم روسیه از آن قاسم‌پور شود. درحالی که قاسم‌پور با باراندازهای متعدد خود صاحب پیروزی با امتیاز عالی در این رقابت شده بود، اما همچنان دو مرتبه دیگر روی حریف روس فن بارانداز را اجرا کرد که با عصبانیت و ناراحتی کشتی‌گیر روس همراه شد.

در نهایت هم نقش‌آفرینی امیرحسین زارع سبب پیروزی قاطع برای نماینده ایران در این مسابقات شد. زارع که دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک است، مقابل اریک ژیوئف با نتیجه قاطع ۱۰ بر صفر به برتری رسید تا ایران در دیدار فینال در مجموع با شکست ۶ بر ۴ نماینده روسیه، به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.