سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری چینی‌ها در ماهشهر؟

هیاتی از سرمایه‌گذاران کشور چین برای بررسی زیرساخت‌های موجود و امکان سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری برای احداث کارخانه تولید کربن سولفور از منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از شانا ، این هیات سرمایه‌گذاری کشور چین که متقاضی احداث کارخانه تولید کربن سولفور در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی است، ضمن تشکیل نشست مشترک با مدیرعامل و مسئولان سرمایه‌گذاری سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از تمایل شرکت‌های چینی برای سرمایه‌گذاری در ایران تحت عنوان سند همکاری بلندمدت بین ایران و چین خبر داد.

هیات سرمایه‌گذاری چین پس از بازدید از امکانات و زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی نشستی با مدیران شرکت پتروشیمی رازی وضعیت تهیه خوراک مورد نیاز طرح سرمایه‌گذاری پیشنهادی را بررسی کرد و سپس با تشکیل نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه، مدیر پارک علم و فناوری صنعت نفت و مدیرکل دارایی استان خوزستان، به تبادل نظر و بررسی امکان‌سنجی اولیه اجرای طرح در منطقه ویژه پرداخت.

گفتنی است زیرساخت‌های ایجادشده در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی موجب استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در نخستین قطب پتروشیمی ایران شده است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.