بارسلونا در آستانه ورشکستگی!

اگر بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزد خود موافقت نکنند، این باشگاه ورشکست خواهد شد

یکی از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بارسا فقط تا روز پنجشنبه فرصت دارد تا جلوی ورشکستگی خود را بگیرد.

باشگاه بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی کند. جدا از ناکامی در فتح جام‌های قهرمانی در یک‌سال اخیر، اوضاع مالی این باشگاه هم به خاطر شیوع ویروس کرونا حسابی به هم ریخته است. از آنجایی که فروشگاه‌های رسمی بارسلونا در سراسر جهان و همچنین موزه این باشگاه در شهر بارسلون همواره درآمد خوبی را به باشگاه می‌رساند، با شیوع ویروس کرونا و قطع این منبع درآمد، اوضاع یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌ها جهان به هم ریخته است.

رادیو اسپانیایی RAC1 اعلام کرد درصورتی که بازیکنان بارسلونا با کاهش دستمزدهایشان مخالفت کنند، باشگاه در معرض ورشکستگی قرار می‌گیرد. بر اساس این گزارش، وکلای باشگاه و بازیکنان در این‌باره ملاقات کرده و مذاکره کرده‌اند. بازیکنان بارسا باید قبل از روز پنجشنبه این هفته با کاهش 190میلیون یورویی دستمزدشان موافقت کنند.

در این میان مدیرعامل باشگاه بارسلونا که از سوی هواداران این تیم هم بارها مورد اعتراض قرار گرفته بود، استعفا کرده و وضعیت در این باشگاه بحرانی است. کارلس توسکتس، رئیس کمیته مدیریت بارسا که بعد از استعفای بارتومئو و هیأت‌مدیره کنترل باشگاه را موقتا برعهده دارد، هفته گذشته با اشاره به دشواری وضعیت اقتصادی باشگاه گفت: «نگرانی اصلی ما وضعیت مالی باشگاه است. اپیدمی کرونا تأثیر شدیدی بر باشگاه داشته. باشگاه ما به توریسم متکی است و حالا همه این درآمد از بین رفته.»

باید دید بازیکنان بارسلونا و به‌ویژه لیونل مسی که دستمزدها و پاداش‌های سنگینی را از این باشگاه دریافت می‌کنند، راضی به کاهش دستمزدهای خود می‌شوند یا اتفاقات عجیب‌تری برای یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های اروپا و جهان در راه است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.