فینال زودرس در نصف جهان

سپاهان- پرسپولیس؛ هفتمین تیم برتر جام حذفی را معرفی می‌کند

پرسپولیس یا سپاهان، کدوم تیم به جمع 8 تیم برتر صعود خواهد کرد!؟

به گزارش شهروند آنلاین، طی سه روز گذشته تکلیف شش تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد و بعد از ظهر امروز پس از اتمام یکی از کلاسیک‌ترین تقابل‌های فوتبال ایران، تکلیف صعود تیم هفتم نیز مشخص خواهد شد. استقلال، پیکان، پارس جنوبی جم، هوادار، استقلال ملاثانی و نساجی مازندران شش تیمی هستند که تاکنون به مرحله یک چهارم صعود کردند. مصاف تیم های فولاد و گل‌گهر سیرجان نیز به دلیل همزمانی این مسابقه با تقابل‌های فولاد در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده است. اما نبرد سپاهان و پرسپولیس همواره جذاب و با حساسیت‌های ویژه دنبال شده است و حالا تقابل این دو تیم در جام حذفی، در روزی که یکی از دو تیم باید از جدول مسابقات کنار گذاشته شوند، حساسیت‌های این تقابل را دو چندان کرده است.

این دیدار که بعد از ظهر امروز از ساعت 18 به میزبانی شاگردان مورایس در ورزشگاه نقش جهان و با حضور 30 درصدی هواداران برگزار می‌شود، به نوعی تقابل پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌های سابق با یکدیگر نیز به شمار می رود. پرسپولیسی‌ها در ابتدای این فصل با به خدمت گرفتن گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی، کری سنگینی برای سپاهانی‌ها در فصل نقل و انتقالاتی خواندند اما از سوی مقابل بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو را که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند نیز در این دیدار پیراهن طلایی سپاهان را بر  تن خواهند کرد. به علاوه اینکه رقابت این دو تیم برای کسب جام قهرمانی لیگ بیست و دوم و شرایطشان در جدول لیگ بیست و دوم نیز سبب ایجاد حساسیت هایی بیش از پیش شده است.

هرچند که سپاهانی‌ها در جدول لیگ برتر شرایط مساعدتری دارند و با سه امتیاز بیشتر نسبت به شاگردان گل محمدی در جایگاه نخست جدول ایستاده‌اند اما تقابل این دو تیم هرگز فرمول ساده‌ای نداشته و حتی در روزهایی که این دو تیم در دو نیمه متفاوت جدول قرار داشتند، نبرد جذابی را برای هوادارانشان به نمایش گذاشته‌اند.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.