فولاد بدون سرمربی به مصاف الهلال می‌رود؟

معمای نکو قبل از دیدار با قهرمان آسیا

درحالی فولاد خوزستان بعد از ظهر پنجشنه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال خواهد رفت که جواد نکونام به دلیل عدم دریافت پاداش استعفا داده است.

به گزارش شهروند آنلاین، پس از اینکه در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، فولاد موفق شد از سد الفیصلی عربستان بگذرد و به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها صعود کند، جواد نکونام در نشست خبری پس از این دیدار جمله‌ای بهت‌آور به زبان آورد: «این آخرین‌باری است که روی نیمکت فولاد می‌نشینم.» اما با وجود اینکه نه باشگاه فولاد توضیحی درباره علت استعفای این سرمربی داده، نه جواد نکونام دلیل واضحی در مورد این صحبت‌ها، آن هم درست در شب پیروزی و صعود به مرحله یک‌چهارم، ارائه داده است، گمانه‌زنی‌ها این استعفا را به چند مساله ربط می‌دهد که مهم‌ترین آن پاداش‌های این تیم خوزستانی است. فولادی‌ها که در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مقتدرانه به دور حذفی صعود کردند، با وجود وعده‌هایی مبنی بر دریافت پاداش، هیچ مبلغی دریافت نکردند. پیش از تقابل فولاد با نماینده عربستانی نیز مدیران این باشگاه وعده پرداخت پاداش در صورت پیروزی برابر این تیم را به اعضا دادند، اما از آنجایی که بلافاصله بعد از پیروزی دوشنبه‌شب این تیم برابر الفیصلی، صحبتی از واریز پاداش به میان نیامد، نکونام در نشست خبری  پس از این مسابقه، استعفای خود را علنی و علت آن را احترام نگذاشتن به بازیکنانش عنوان کرد.

اما پس از مشخص شدن نام چهار تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی از سمت غرب آسیا، ظهر دیروز قرعه‌کشی این مرحله از رقابت‌ها نیز انجام شد و جواد نکونام در این مراسم حضور پیدا نکرد تا نشان دهد استعفای او گِله‌‌ای دوستانه نیست و باید از طریق باشگاه فولاد به‌طور جدی‌تری پیگیری شود. بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده، فولاد خوزستان ایران باید فردا به دیدار الهلال عربستان، مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات، برود و الدحیل قطر نیز در دیگر دیدار این مرحله به مصاف الشباب، دیگر تیم عربستانی، خواهد رفت. این درحالی است که الهلال به تازگی با حضور در جام جهانی باشگاه‌ها در فینال با نتیجه 5 بر 3 مغلوب رئال مادرید شد و عنوان نایب‌قهرمانی جهان را به دست آورد. با این اوصاف، فولاد باید روز پنجشنبه، چهارم اسفندماه، از ساعت 18:30 در ورزشگاه الجنوب به مصاف الهلال قدرتمند برود و مسابقه دشواری مقابل این تیم برگزار کند. این درحالی است که تا لحظه تنظیم این گزارش، به دلیل حضور نداشتن خبرنگاران و عکاسان در تمرین این تیم، از وضعیت حاضر بودن یا نبودن جواد نکونام در تمرینات اطلاعی در دست نیست و باشگاه فولاد نیز هیچ واکنشی نسبت به اظهارات مربی خود نشان نداده است. در نهایت باید ببینیم که در دیدار مهم روز پنجشنبه، جواد نکونام که این روزها از او به عنوان کاندیدای هدایت تیم ملی نیز یاد می‌شود، روی نیمکت فولادی‌ها خواهد نشست یا خیر.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.