این زن، همه را غافلگیر کرد!

یک دونده نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال شد

بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از جدایی منظمی از فدراسیون وزنه‌برداری، او مهم‌ترین حکم دوران مدیریتی خود را دریافت کرده است.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، بعد از جدایی شهره موسوی، نایب‌رئیس جنجالی زنان فدراسیون فوتبال، که پرونده قضائی دارد و به قید وثیقه آزاد است، گمانه‌زنی‌های متعددی درباره انتخاب جایگزین او توسط مهدی تاج انجام شده است. در شرایطی که هواداران فوتبال در ایران تصور می‌کردند از میان گلاره ناظمی و مریم هاشمی یک نفر به عنوان نایب‌رئیس زنان فدراسیون انتخاب شود، اما مهدی تاج با انتخابی غیرفوتبالی همه را غافلگیر کرد. بر اساس تصمیم رئیس فدراسیون فوتبال، مریم منظمی به عنوان سرپرست نایب‌رئیسی بانوان این فدراسیون انتخاب شده و کارش را آغاز خواهد کرد.

اما ناآشنا بودن منظمی با فضای فوتبال باعث شده خیلی‌ها این انتخاب را غیرمنتظره توصیف کنند. سرپرست نایب‌رئیسی فدراسیون فوتبال قبلا سابقه کار در همین سمت در فدراسیون‌های کشتی و وزنه‌برداری را داشته است. او چند سالی به عنوان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی در دوران ریاست رسول خادم فعالیت داشت و کشتی کلاسیک بانوان را راه‌اندازی کرد؛ اگرچه این نوع کشتی برای زنان در دوران ریاست علیرضا دبیر به‌طور کلی تعطیل شد و هم اکنون فقط فعالیت کشتی‌گیران زن در رشته آلیش است.

در دوران حضور منظمی در فدراسیون وزنه‌برداری، او تلاش زیادی برای راه‌اندازی مسابقات این رشته و تشکیل تیم ملی زنان کرد، اما در نهایت به دلیل از دست رفتن اولین سهمیه المپیک مورد انتقاد قرار گرفت. در آن زمان، فدراسیون وزنه‌برداری به دلیل اینکه موضوع کسب سهمیه پریسا جهانفکریان را دنبال نکرده و سبب شده بود این ورزشکار عمل جراحی غیر ضروری انجام دهد، تحت فشار قرار گرفت. تیرماه 1400 بود که اعلام شد منظمی، وزنه‌برداری را ترک کرده است.

منظمی که کارمند وزارت ورزش محسوب می‌شود، در سال 99 نیز برای ریاست فدراسیون دوومیدانی نامزد شده بود، اما با اقبال مواجه نشد؛ اگرچه خودش عنوان کرده بود رشته اصلی او دوومیدانی است. حالا بعد از گذشت حدود یک سال و نیم از جدایی منظمی از فدراسیون وزنه‌برداری، او مهم‌ترین حکم دوران مدیریتی خود را دریافت کرده و در فدراسیون فوتبال ماموریت ویژه‌تری خواهد داشت.

منظمی بعد از انتصاب خود در فدراسیون فوتبال گفت: «از مسئولین فدراسیون فوتبال به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند، تشکر می‌کنم. باید برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور پرقدرت تیم‌های فوتبال و فوتسال زنان در مسابقات بین‌المللی داشته باشیم و کار را جلو ببریم. برای موفقیت بانوان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. امیدوارم مثل همیشه شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بانوان باشیم.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.