پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به‌مناسبت میلاد با سعادت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرارسیدن سوم شعبان؛ میلاد با سعادت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی فرارسیدن سوم شعبان؛ میلاد با سعادت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

«إنَّ حَوائِجَ النّاسِ إلَیکُم مِن نِعَمِ اللّهِ عَلَیکُم، فَلا تَمَلُّوا النِّعَمَ»

«نیاز مردم به شما از نعمت‌های خدا بر شماست. پس از این نعمت ها خسته و ملول نشوید» امام حسین (ع)

سوم شعبان طلیعه‌ای الهی در سپهر نورانی اسلام است که ستاره دیگری از اهل بیت (علیهم السلام) با عروج در آسمان ولایت و امامت، خیر و برکت را در زندگانی شیعیان جاری ساخت.
حضرت سیدالشهدا (ع) به عنوان الگوی کم‌نظیر عبادت، خداجویی و محبت به مردم، مکتب حسینی را برای ما یادگار گذاشته‌اند تا با تلمذ در این طریقت الهی و خدمت کردن به  مردم، به خدا نزدیک‌تر شویم.
وجه تسمیه سوم شعبان به روز پاسدار نیز زیباترین انتخاب در ادبیات حسینی است. زیرا پاسداران انقلاب اسلامی‌که در جبهه مبارزه با ظلم و استکبار از شجاع‌ترین رهروانِ سیره امام حسین (ع) به حساب می‌آیند، الحق و الانصاف در دفاع از مظلوم و امداد به نیازمندان و محرومان شبیه‌ترین افراد به حسین بن علی (ع) هستند.

سالروز ولادت فرخنده سالار شهیدان، حضرت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار را به عموم شیعیان، مومنین و برادران و خواهران پاسدار تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای آنان توفیق و سربلندی خواستارم. ان شاء الله همه ما پیروان راستین آن حضرت باشیم.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر”/پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.