راز شکست‌های پیاپی دشمنان از نگاه رئیسی

رئیس‌جمهوری گفت‌: دشمنان با وجود اشتباهات متعدد هنوز نیز برای برپایی آشوب در منطقه تلاش می‌کنند و با تحریک برخی کشور‌ها برای خود پایگاه برپا می‌کنند، این درحالی که سخت در اشتباهند و بار‌ها اقتدار مردم و نیرو‌های مسلح ما را دیده‌اند.

به گزارش شهروند آنلاین، سیدابراهیم رئیسی روز جمعه در آیین بزرگداشت سالروز میلاد اباعبدالله‌الحسین (ع) و روز پاسدار در جمع پاسداران آذربایجان غربی افزود: امروز، دشمنان از نام سپاه به لرزه می‌افتند و مشکل آنها با این نیروی مقدس این است که سپاه به دنبال دفاع از ارزش‌های الهی، مردم و وطن است.

او اضافه کرد: آنها تصور کرده‌اند که با ترور نیرو‌های ما و سرداران عزیز ما، در دل نیرو‌ها و مردم ما تردید ایجاد می‌کنند که این خیال باطلی است.

رئیس‌جمهوری ادامه داد: سپاه پاسداران پرتلاش، کارآمد، موثر و مجاهد در دفاع از دین، قرآن، ارزش‌های اسلامی، سرزمین ایران عزیز و مردم بزرگوار بوده و کارنامه درخشانی در دفاع مقدس دارد. این نیرو در کمک مومنانه به مردم در آسیب‌ها و حوادثی نظیر زلزله، سیل و در عرصه‌های مختلف فعالیت دارد.

او اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارنامه درخشانی در کار‌های بزرگ و ماندگار و سازندگی دارد و در تربیت نیروی انسانی کارآمد برای همه بخش‌های نظام اقدام گسترده‌ای داشته است.

رئیسی با بیان اینکه امروز ما امنیت این استان و کشور را مرهون تلاش سپاه می‌دانیم، گفت: دشمنان بار‌ها مقابله با ایران اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده‌اند و خودشان هم این را اعلام کردند.

او با بیان اینکه شکست، وضعیت همیشگی دشمنان در مقابله با نظام اسلامی است، افزود: دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای عرصه‌هایی بود که آنان همواره شکست خورده‌اند.

رئیسی با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت نشناختن مردم ایران اسلامی، اضافه کرد: مگر می‌شود که با این نظام بازی کرد، هرکسی در هرکجا بخواهد نسبت به این نظام بازی کند، شیطنت کند و یا با فساد تهدید کند، بداند که به قدری این نظام پاک است که آنها را شکست خواهد داد.

رئیس‌جمهوری کشورمان ادامه داد: امروز چهره‌هایی که در مکتب سپاه پاسداران تربیت شده‌اند، در جای جای کشور ایفای نقش می‌کنند و امنیت منطقه را مرهون رشادت‌های سپاه هستیم. البته حضور نیرو‌های ما امنیت‌ساز بوده و موجب ایجاد امنیت شده است.

رئیسی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح در جای جای دنیا دنبال کشورگشایی هستند، تاکید کرد: داعش و گروه‌های تروریستی دست‌ساخته استکبار بودند، ولی سپاه با حضور خود، امنیت‌ساز شد و کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید قاسم سلیمانی شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.