کرونا هنوز هم نفس می‌گیرد

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام‌کرد که در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند که با احتساب این تعداد، شمار جانباختگان این بیماری از آغاز شیوع تاکنون به ۱۴۴ هزار و ۸۳۲ رسید.

به گزارش شهروند آنلاین از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۴۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۹۸۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۹۷۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۶۹۸ دُز رسیده است.

از دیروز تا امروز (جمعه، پنجم اسفند ماه ۱۴۰۱) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۷ نفر از آنان بستری شدند. به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۶۷ هزار و ۵۶۰ نفر رسید.

تاکنون هفت میلیون و ۳۳۹ هزار و ۷۲ نفر از بیماران بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تاکنون ۵۵ میلیون و ۲۴۳ هزار و ۹۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز ندارد، اما یک شهر در وضعیت نارنجی، ۹۰ شهر در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.