خبر خوش برای خریدخدماتی‌های آموزش‌وپرورش

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معوقات معلمان مهر و آبان نیروهای خرید خدمات در هفته آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین،صادق ستاری فرد امروز در گفت‌وگو با ایرنا درباره پرداخت معوقات معلمان خرید خدمات اظهار کرد: ۳۳۰ میلیارد تومان اعتبار این موضوع تاکنون تخصیص داده شده است و صد در صد تخصیص را دریافت کردیم.

او افزود: برای کسری هزینه هم پیشنهاداتی مطرح شده و با سازمان برنامه و بودجه هم در این خصوص رایزنی می‌کنیم که جابه‌جایی ردیف انجام دهیم اما اعتبار مصوب به طور کامل تخصیص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش یادآورشد: در حال رایزنی هستیم که از محل‌های دیگری تامین بودجه کنیم، وزیر هم این موضوع را به صورت جدی دنبال می‌کند. امیدواریم با همکاری سازمان برنامه و بودجه به نتیجه مناسبی برسیم.

براساس شیوه‌نامه آموزش و پرورش، خرید خدمات آموزشی با محوریت تأمین کادر آموزشی واجد شرایط برای مدارس دولتی فاقد ظرفیت کافی در مناطق تحت پوشش استان به منظور پوشش تحصیلی حداکثری دانش‌آموزان لازم‌التعلیم تخصیص می‌یابد و ضروری است طرح خرید خدمات آموزشی پس از ساماندهی نیروی انسانی موجود (رسمی، پیمانی، قراردادی، مشمولین قانون تعیین تکلیف و به‌کارگیری بازنشستگان) در صورت عدم تأمین نیروی انسانی در سقف تفاهم‌نامه توسعه سنواتی و با رعایت شاخص‌های نسبت دانش‌آموز به گروه معلم و نسبت دانش‌آموزان مشمول به کارکنان تخصصی، صرفاً با رعایت مفاد این شیوه نامه، در سقف اعتبارات مصوب و سهمیه مورد تفاهم مرکز نیروی منابع انسانی و امور اداری در گروه معلم، اجرا شود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.