موافقت دولت با اختصاص منابع برای ارتقای ناوگان هوایی هلال احمر

سخنگوی دولت گفت: دولت موافقت کرد منابعی به منظور تجهیز، تقویت و تأمین و نگهداری در حوزه بالگرد در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد تا ارتقای ناوگان هلال احمر در حوزه بالگردها صورت گیرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران گفت: بنا به پیشنهاد جمعیت هلال احمر دولت موافقت کرد منابعی به منظور تجهیز، تقویت و تأمین و نگهداری در حوزه بالگرد در اختیار جمعیت هلال احمر قرار گیرد تا ارتقای ناوگان هلال احمر در حوزه بالگردها صورت گیرد.

او در مورد مصوبات آتی هیات دولت گفت: با شروع سال جدید آیین‌نامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف به تصویب رساندیم که اشتغال، تولید و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را مورد توجه قرار می‌داد و در راستای شعار سال بود که الحمدلله دو آیین‌نامه دیگر در حوزه ورزش و جوانان و دیگری در حوزه فناوری اطلاعات تهیه شدند و پس از تصویب اطلاع‌رسانی خواهند شد.

سخنگوی دولت در پایان بیان کرد: طبق دستور رئیس‌جمهوری بنا به پیشنهاد وزارت تعاون اصلاحیه سند تعاون آماده شده و به زودی و پس از تصویب نهایی جزئیات آن اطلاع‌رسانی خواهد شد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.