محدودیت‌ها به بهشت پایتخت هم رسید

مدیرعامل بهشت زهرای تهران: از مردم عازجرانه می‌خواهیم که تنها برای تدفین در بهشت زهرا حضور پیدا کنند.

مدیرعامل بهشت زهرای تهران اواخر مهرماه با شروع موج سوم کرونا و شدیدشدن محدودیت‌ها به بعضی از شهرها اعلام کرد درهای بهشت زهرا صرفا روی خانواده‌ متوفی باز خواهد بود و تنها پذیرای بستگان درجه یک خواهد بود، اما حالا سعید خال از بسته‌شدن 14 در بهشت‌زهرا خبر می‌دهد.

شهروندآنلاین- هشت‌ماه است در بحران قرار داریم. مدیرعامل بهشت‌زهرای تهران اواخر مهرماه از محدودیت‌های بهشت‌ زهرا  گفت. سعید خال از مردم خواست در تعطیلات مهرماه به هیچ‌وجه در بهشت زهرا تردد نداشته باشند. او به شهروندان توصیه کرد تنها برای کار ضروری تدوین در بهشت‌زهرا حاضر شوند، البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی.

خال در گفتن از محدودیت‌ها شرایط را نگران‌کننده خواند؛ شرایطی که قبل از این تجربه نشده بود. مدیرعامل بهشت‌زهرای تهران از دوبرابر شدن شیفت‌ کاری بهشت‌زهرا هم گفته بود. «امکانات به مقدار دو برابر لازم برای انجام کار تدوین وجود دارد.»

خال وضعیت بحرانی نگهداری اموات کرونایی در بهشت زهرا را رد کرد. «بهشت زهرا بیش از هشت‌ماه است در بحران قرار دارد و سعی کرده‌ایم این بحران را سپری شود.»

خال از شهروندان خواست به ‌جای توجه به شایعات در فضای مجازی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. مدیرعامل بهشت زهرا  از آماده‌باش بودن همه پرسنل خبر داد. «از ۱۶ در بهشت زهرا، ۱۴ در بسته است.» او گفت: «در فروردین آمار ما به ۱۱۵ متوفی در روز رسیده بود و با رعایت پروتکل‌ها در اردیبهشت ماه به تعداد ۹ فوتی رسیدیم.»

او تاکید کرد: «بهشت زهرا دچار مشکل نخواهد شد، اما این بدان معنی نیست که مردم پروتکل‌ها را رعایت نکنند.»

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.