رئیس جمهور: استان بوشهر حرف اول حوزه انرژی در منطقه را می زند

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز پنجشنبه ۱۱ اسفند در راس هیاتی وارد فرودگاه عسلویه استان بوشهر شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان این استان قرار گرفت

به گزارش شهروند آنلاین، رئیس جمهور در ادامه دور دوم سفرهای استانی خود امروز و فردا میهمان بوشهری‌ها است و علاوه بر بازدیدهای مقرر، چندین پروژه‌ را افتتاح خواهد کرد.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به عسلویه در گفت‌وگو با خبرنگان اظهار کرد: در این دور از سفر مصوبات سفر اول پیگیری شود.

رئیس جمهور گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه انرژی منطقه است که حرف اول را می زند.

وی همچنین  با بیان اینکه  طی یک سال گذشته کارهای ماندگاری در این استان انجام شده  است، این نکته را نیز یادآور شد که در این دور از سفر ، مصوبات سفر اول در دستور کار قرار دارد و پیگیری می کنیم که مصوبات سفر قبل به چه نتایجی رسیده است.

رییسی خاطرنشان کرد : در دور اول سفر به استان بوشهر به دلیل شرایط کرونایی، نتوانستیم خدمت مردم باشیم و به مناطق مختلف سفر کنیم اما این سفر را طولانی‌تر کردیم تا بیشتر در خدمت مردم باشیم.

وی افزود: در این سفر علاوه بر دیدارهای کاری و بازدید از پروژه‌ها ، دیدارهای مردمی را هم در دستور کار قرار داده ایم.

رییس جمهور کشورمان اضافه کرد :  از مسئولان استان و امام جمعه بوشهر، نمایندگان مجلس و نخبگان استان بوشهر نظرسنجی شده است تا اولویت‌های استان شناسایی شود.

سه دیدار عمومی، چندین افتتاح پروژه و سه جلسه کاری در این دو روز که استان بوشهر میزبان رئیس جمهور است، در نظر گرفته شده است.

افتتاح پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی مهمترین پروژه‌ای است که در سفر رئیسی به استان بوشهر افتتاح می‌شود. البته رئیس جمهور ۲ واحد پتروشیمی، مخازن نگهداری میعانات و توسعه نیروگاه برق بیدخون را نیز افتتاح خواهد کرد.

آب شیرین کن مپنا در شهر بوشهر، افتتاح اولین مسکن‌های نهضت ملی مسکن در خورموج، برگزاری جشن ازدواج آسان، جلسه با طلایه داران پیشرفت، جلسه با فعالین فرهنگی و اجتماعی و بازدید و به آب انداختن ناو رزمی شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه‌های مهم سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.