این قهرمانی تقدیم به مردم مظلوم خوی

گفت‌وگوی «شهروند» با نیلوفر اردلان، سرمربی فوتسال زنان پیکان

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، نیلوفر اردلان به‌عنوان یکی از چهره‌های شناخته‌شده فوتسال و فوتبال زنان ایران، افتخاری دیگر به کارنامه خود اضافه کرد. او که سال گذشته نیز در قامت سرمربی با پیکان قهرمان لیگ فوتسال بانوان شد، این عنوان را تکرار کرد و حالا به موفقیت‌های بیشتر فکر می‌کند.

اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره قهرمانی پیکان و برخی موضوعات دیگر صحبت کرد.

تبریک؛ برای دومین سال متوالی جام قهرمانی را به دست آوردید.

خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. این قهرمانی را به مجموعه بزرگ پیکان و کارگران زحمتکش ایران‌خودرو تبریک می‌گویم. از بازیکنانم ممنونم که جنگیدند و تلاش کردند. از کادر فنی تیمم تشکر می‌کنم. خوشحالم که امسال هم جام قهرمانی را به دست آوردیم. این جام را به همه دختران سرزمینم و مردم مظلوم خوی تقدیم می‌کنم.

شما از ابتدای مسابقات شعاری داشتید که خیلی مورد توجه قرار گرفت. در نهایت هم محقق شد.

بله؛ از روز اول می‌گفتم «قهرمانی به این تیم می‌آید». دیدید که همین‌طور هم بود. دوست داشتیم قهرمان شویم و برایمان اهمیت زیادی داشت. همه تلاش کردند و یک مجموعه دست به دست هم داد تا این موفقیت بزرگ را به دست بیاوریم.

تیم شما در مقطعی صدر جدول را از دست داد، اما دوباره به مسابقات برگشتید و جام گرفتید.

خدا را شکر می‌کنم. ما در مقطعی افت کردیم و چند نتیجه بد گرفتیم. بچه‌ها تلاش کردند و با این تلاش، نتایج بد جبران شد. همه زحمت کشیدند و البته که لطف خدا هم شامل حال‌مان شد. خداوند یک‌بار دیگر دستش را روی شانه‌های ما گذاشت و ما هم با امتیازاتی که رقبا از دست دادند، به صدر جدول برگشتیم و موفقیت بزرگی کسب کردیم.

شما به‌عنوان مربی‌ای جوان توانستید پیکان را برای دومین سال متوالی قهرمان کنید. از این پس دنبال چه چیزی هستید؟

یکی از آرزوهای ما این است که مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال زنان آسیا راه بیفتد و ایران نماینده داشته باشد. قهرمانی در باشگاه‌های آسیا چالش دیگری است که اگر مسابقاتش راه‌اندازی شود، می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم. حضور در این تورنمنت یکی از آرزوهای من است.

فکر نمی‌کنید وقت آن رسیده که هدایت تیم ملی فوتسال زنان را در دست بگیرید؟

حضور در رأس کادر فنی تیم ملی آرزو و افتخاری برای هر کسی است. به هر حال من تلاشم را کرده‌ام و به‌عنوان مربی‌ای جوان دو قهرمانی به دست آورده‌ام. یک نایب‌قهرمانی هم در گذشته دارم. دوست دارم سرمربی تیم ملی شوم و دیگر بقیه‌اش دست من نیست. هر وقت صلاح بدانند و هر زمان نوبتم شود، این پست را به من می‌دهند. در نهایت برای فوتسال کشورم و دختران ورزشکار ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.