سناریوی آدم‌ربایی یک پدر در دعوای بچه‌گانه 2 دانش‌آموز

درگیری دو دانش‌آموز با آدم‌ربایی پایان یافت. پدر یکی از این دانش‌آموزان که مغموم این درگیری بود، سناریوی این گروگانگیری را کلید زد.

وقتی پدر دانش‌آموزی همراه پسرش در دادسرای جنایی پایتخت پرده از آدم‌ربایی ۵ ساعته برداشتند، رسیدگی به این پرونده کلید خورد.
پدر جوان در شعبه ۸ بازپرسی به طرح شکایت پرداخت و گفت: «پسرم با کیان در مدرسه هنگام بازی فوتبال درگیر شده بود، اما این دعوا خیلی زود تمام شد. کیان کتک خورده بود و پسرم پی به اشتباهش برده و عذرخواهی کرده بود. فکر می‌کردیم موضوع تمام شده است، اما دیروز وقتی مدرسه تعطیل شد، پرهام به خانه نیامد. خیلی نگران شده بودیم، با مدرسه تماس گرفتیم، ولی مسئولان مدرسه اطلاع نداشتند. پسرم هیچ وقت بدون خبر جایی نمی‌رفت. می‌دانستیم اتفاق بدی افتاده است. همه جا را گشتیم، اما خبری نبود تا اینکه ساعت حدودا ۷ شب پرهام به خانه آمد.»

۵ ساعت حبس

این پدر که بسیار مستاصل بود، در ادامه گفت: «ابتدا با او دعوا کردیم که چرا بدون اطلاع دیر به خانه آمده است، اما وضعیت جسمی و روحی‌اش مناسب نبود. بی‌حال بود، چشمانش سیاهی می‌رفت و به سختی حرف می‌زد. او را به درمانگاه بردیم. ضعف داشت، به همین علت به تجویز دکتر سرم به او تزریق کردند.»
این دانش‌آموز وقتی حال مناسب‌تری پیدا کرد، به پدرش گفت که او را ربوده‌اند. پدر پرهام در ادامه ماجرا توضیح داد: «پدر کیان در اقدامی انتقام‌جویانه پس از تعطیلی مدرسه، پسرم را به زور سوار ماشینش کرده و به خانه‌ای در شرق تهران برده است. او پرهام را ۵ ساعت حبس، تهدید و شکنجه کرده و گفته اگر کسی از این ماجرا بویی ببرد، او را بیشتر کتک می‌زند.»

کینه پدری

با ادعاهای این مرد، پدر آدم‌ربا دستگیر شد و پیش‌روی بازپرس دادسرای جنایی نشست.
او جزئیات ماجرا را شرح داد: «وقتی شنیدم پسرم از همکلاسی‌اش در فوتبال کتک خورده، دنیا روی سرم خراب شد. من کیان را خیلی دوست دارم و تمام زندگی‌ام است. طاقت ندارم کسی به او ظلم کند. کینه کرده بودم و باید تلافی می‌کردم، به همین علت پرهام را جلوی مدرسه به زور سوار خودرویم کردم و به خانه دوستم بردم. در آنجا گوشمالی حسابی به او دادم و خواستم این موضوع را به کسی نگوید.»
با ادعاهای این پدر، تحقیقات برای افشای زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.