ثبت 11 مرگ کرونایی در 24 ساعت

طی ۲۴ ساعت اخیر منتهی به امروز شنبه ۱۳ اسفند ماه، ۲۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ شناسایی شدند و در این مدت ۱۱ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، از دیروز تا امروز ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۷۶۹ نفر رسید که خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۳۹ هزار و ۶۴۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

همچنین ۳۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

علاوه بر این در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۸۷۸ رسید.

طبق گزارش وزارت بهداشت از نقشه کرونایی کشور، در حال حاضر یک شهرستان وضعیت قرمز، ۱۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۸ شهر در وضعیت زرد و ۳۱۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

تاکنون ۵۵ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۴۶۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین ۶۵ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۱۱۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۷۴۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۲۷۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۱۳۸ دُز رسید./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.