چگونه نهال نوروزی بگیریم؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲، شهر از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه باید برای آغاز سال جدید آماده و آراسته باشد.

به گزارش شهروند آنلاین، نظری درخصوص طرح استقبال از بهار گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف حوزه نگهداشت شهر، آراستگی و پاکیزگی مطلوب سطح شهر تهران است؛ در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ نصب ۲۲۰۰ المان گل، ۱۰۰۰ فرش گل، کاشت گل لاله در ۶۵ میدان اصلی و آماده‌سازی باغ گل برای ایام عید نوروز در نظر گرفته شده است تا تمامی مناطق ۲۲گانه اقدامات لازم را انجام دهند.

او به برنامه‌های سازمان بوستان‌ها به مناسبت روز و هفته درختکاری اشاره کرد و گفت: این سازمان همچون سنوات گذشته برنامه‌های متنوعی را برای روز و هفته درختکاری برنامه‌ریزی کرده است که توزیع نهال رایگان به شهروندان از جمله برنامه‌های این سازمان است.

نظری با بیان این که نهالکاری در نقاط تعیین شده توسط سازمان بوستان‌ها با حضور مسئولین و شهروندان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: همچنین شهروندان محترم می‌توانند با ثبت نام در سامانه ۱۳۷پلاس درخواست نهال خود را ثبت کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه افزود: در طرح استقبال از نوروز امسال و براساس دستورالعمل ابلاغی از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه شهر باید برای آغاز سال جدید آماده و آراسته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه به چهارشنبه پایان سال اشاره کرد و گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در چهارشنبه پایان سال در آماده‌باش کامل خواهد بود و به ارائه خدمات خواهد پرداخت./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.