جذب نخبگان در نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی در حوزه جذب و به کارگیری نخبگان در عرصه‌های دفاعی انجام داده و بسترسازی مناسب را برای استخدام آنها در ۲۳ رشته تخصصی ایجاد کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین، فرمانده نیروی زمینی ارتش به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و گرامیداشت روز جوان در دیدار چهره به چهره با نخبگان متاهل و خانواده‌های آنها در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا با بیان این که فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) بر اهمیت نقش نخبگان به عنوان مدیران آینده کشور، بسیار تاکید دارند، گفت: بحمدالله سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه جذب و به‌کارگیری نخبگان در عرصه‌های دفاعی انجام شده و بسترسازی مناسب برای استخدام آنها در ۲۳ رشته تخصصی ایجاد شده است.

او با اشاره به این که نیروی زمینی ارتش، برنامه‌ریزی مطلوبی برای استفاده از دانش نخبگان کرده است، افزود: هر کدام از نخبگان که میل به استخدام در این ۲۳ حوزه دارند، می‌توانند با ارائه مهارت‌های خود، در نیروی زمینی ارتش استخدام شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که صراط مستقیم در زمان حاضر در ولایت فقیه نمود عینی و عملی پیدا کرده است، تصریح کرد: رفتار اجتماعی درست و الهی در زمان حاضر با غیبت امام عصر (عج) توسط وجود مبارک ولایت فقیه در جامعه ترویج می‌شود و مردم ولایتمدار نیز باید پشتیبان ولایت فقیه در مقابله با تهدیدات دشمنان باشند.

امیر حیدری با تاکید بر منشا اثر بودن نخبگان به وسیله علم خود اظهار داشت: علوم و فنون فراگیری و بکارگیری شده توسط نخبگان موجب شده که در این دوران خدمت مقدس بتوانید به ارتقای توان رزمی و دفاعی کشور کمک کرده و امنیت آفرینی کنید.

او در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که ماموریت اصلی نیروی زمینی ارتش، حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است، بیان کرد: آمادگی و توان رزمی بالای نیروی زمینی ارتش که امروزه زبان زد تمام رسانه‌های دنیا است، مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس و نخبگان عرصه دفاع کشور است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) همواره بر پشتیبانی از جامعه علمی کشور تاکید دارند و نیروی زمینی ارتش در همین راستا میزبان خوبی برای نخبگان کشوری بوده است‌. شما نخبگان نیز باید از فرصت خدمت مقدس سربازی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

گفتنی است؛ در این دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش از دستاوردها و اختراعات نخبگان که به صورت نمایشگاهی در این مرکز برپاشده بود، دیدن کرد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.