اعلام ساعت کاری میادین میوه و تره‌بار در روزهای پایانی سال

میادین میوه و تره‌بار تهران به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان در روزهای پایانی سال تا روز جمعه ۲۹ اسفند باز هستند.

به گزارش شهروند آنلاین، سازمان میادین با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور امکان پاسخگویی مناسب‌تر و مطلوب‌تر به مراجعه‌کنندگان به میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار در ایام پایانی سال، تمامی این مراکز از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح تا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه شب، به صورت یکسره، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

طبق این اطلاعیه، میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار از روز پنجشنبه ۲۵ اسفند تا یکشنبه ۲۸ اسفند، از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۸:۳۰ شب و روز دوشنبه ۲۹ اسفند از ساعت  ۷:۳۰ صبح تا ۸ شب به صورت یکسره باز هستند.

همچنین در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ  یکم و دوم فروردین سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز سال نو و تعطیلات نوروزی به مدت دو  روز تعطیل هستند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، میادین میوه و تره‌بار ۲۲ گانه در روز‌های پنجشنبه سوم و جمعه چهارم فروردین از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر به‌صورت نیمروز فعال هستند.

همچنین از روز شنبه ۵ فروردین تا روز شنبه ۱۲ فروردین تمام میادین میوه و تره‌بار و بازار‌ها از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ ظهر به صورت یکسره فعال هستند.

طبق این اطلاعیه، تمام میادین میوه و تره‌بار و بازار‌ها در روز یکشنبه ۱۳ فروردین تعطیل هستند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.